אכזריות ורוע לב

בדרך ליום הולדת של נכדתו: הקשיש משחזר את התקיפה

אחרי שאתמול בערב אליהו שלום בן ה-76 מחולון הלך ליום הולדת של נכדתו, הגיע אלמוני, תקף אותו באלימות ופצע אותו. "דחף אותי חזק מאוד, לא עשיתי לו כלום" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה, איכילוב)

אליהו שלום בן ה-76 מחולון עשה את דרכו אתמול ברחוב בחולון בדרך לחגיגות יום הולדתה של נכדתו, והותקף באלימות בידי אלמוני, ששבר לו גם עצמות. החשוד במעשה, תושב חולון בן 34.

"חגגנו יום הולדת לנכדה, תקף אותי אדם על ידי כך שדחף אותי חזק מאוד אל מעבר למדרכה בלי סיבה ראויה" אמר אליהו. "לא עשיתי לו כלום לא פגעתי בו. והוא שבר לי את הרגל, את עצם הירך. זה דבר שלא צריך לקרות במדינה. אנחנו צריכים לראות אחד את השני, לעזור אחד לשני לא בצורה כזו של אלימות" סיכם.

מתיעוד שפרסמה דוברות המשטרה נראה החשוד במעשה תוקף את הקשיש באלימות ודוחף אותו ונמלט מהמקום. היום (חמישי) נעצר החשוד ומעצרו הוארך.

מדוברות המשטרה נמסר כי "המשטרה פתחה בסוף השבוע האחרון בחקירה נגד תושב חולון כבן 34 בחשד לתקיפת קשיש כבן 76 תושב העיר.עפ"י החשד הנאשם תקף את הקשיש ברחוב, ללא היכרות מוקדמת או מניע, ונמלט מהמקום כשהוא מותיר אותו שרוע על המדרכה מבלי להגיש לו סיוע. הקשיש פונה לבית חולים איכילוב, שם הוא מאושפז עד עתה".

"עם קבלת הדיווח במוקד 100 הגיעו כוחות המשטרה למקום ופתחו בחקירה תוך איסוף פרטים מעדי ראיה וסריקות אחר החשוד שנמלט, עד למעצרו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגדו וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר