ההפגנה בוטלה

ביתר עילית: המשטרה תבטל את המחסומים

לאחר פגישה בין ראש העיר וסגניו לבין משטרת מוריה שאחראית על כביש המנהרות, הודיעה המשטרה שתפעל בצורה שלא תגרום שוב לפקקים כבדים בנתיב העמוס (בארץ)

(צילום: יח"צ)

רה״ע מאיר רובינשטיין וסגניו יהודה עוביידי ודוד זלץ ויו״ר וועדת תו״ב יצחק מאיר ברים, נפגשו הערב (חמישי) עם מ״מ תחנת מוריה, האחראית על כביש המנהרות, ומג״ד דרום האחראי מבחינת הצבא על מחסום המנהרות זאת לאחר הזעם הרב של התושבים על מחסומי הבידוק שגרמו לפקקים קשים בדרך לעיר.

בפגישה הבהירו המ״מ והמג״ד כי מה שהיה לא יישנה, והבידוק הבטחוני שייעשה החל מהיום ואילך, יהיה בצד הדרך ללא הפרעה לתנועה. כמו״כ סוכם כי הנתיב השני (לבאים מירושלים) יהיה פתוח בכל שעות העומס כדי להקל על התנועה.

בעקבות הסיכומים הודיע רה״ע כי ההפגנה שתוכננה להערב מוקפאת, ויימשך המעקב אחר הציר באופן קבוע.

כזכור, תושבי העיר ביתר עילית והסביבה זעמו לאחר שאמש מאות נוסעים שנסעו בכביש המנהרות, נאלצו לשהות במשך קרוב לשעתיים בדרכים, בגלל מחסום משטרתי. מאות הנוסעים, אשר חלקם עשו דרכם הביתה עם בני משפחותיהם, נאלצו להעביר את הזמן בהמתנה ארוכה ובפקק ארוך שנמשך יותר משעתיים, בגלל שוטרים שחסמו את הדרך ובדקו את מספרי הזהות של כלל נוסעי הרכבים.

רה״ע רובינשטיין מסר לאחר הפגישה: "מודה למפקדי המשטרה והצבא על שיתוף הפעולה. אנו תפילה שמה שהיה לא יהיה עוד ותושבי העיר יוכלו לנוע באופן חופשי ובטוח בדרכם אל העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר