יומיים אחרי

הרצח ביציאה מהתפילה; העו"ד חשף פרטים

פרקליטו של היזם אלדד פרי שנרצח בשישי שיתף במניעים של מי שלדעתו עמד מאחורי הרצח והתייחס גם לחובות שהיו לנרצח; "האלימות פה נהייתה מטורפת, אי אפשר להשתלט" (ארץ)

אילוסטרציה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

בני כץ, פרקליטו של יזם הנדל"ן אלדד פרי שנרצח ביום שישי בעת שיצא מבית הכנסת הסמוך לביתו, טוען כי לדעתו מדובר באדם פרטי שירה ולא בארגון פשע. "זה יום מאוד קשה עבורי, ואני חושב שעבור כל החברה", אמר ל-Ynet. "עוד גבול ושדה אסור נחצו פה וחייבים לטפל בזה בצורה חמורה מאוד".

כזכור, אלדד פרי, איש עסקים נודע מעולם הנדל"ן, בשנות הארבעים לחייו, נורה למוות בבוקר שישי, בעת שיצא מבית הכנסת בו התפלל תפילת שחרית. כוחות המשטרה פתחו במצוד אחר היורה שעל פי הדיווח הגיע כשהוא רכוב על אופנוע וירה בו מטווח קצר מאד.

כץ התייחס לחובותיו המרובים של פרי, ואמר: "אנחנו מייצגים הרבה חברות, חלקן מצליחות יותר וחלקן פחות. יש להן את הסיכונים בתוך העולם הפלילי וגם אלדד היה במקום הזה. חובות היו ויהיו לחברות. אני לא מתעסק כרגע בחובות".

אני אומר לך דבר אחד - אלדד עשה כל שביכולתו, כל שעל ידו, כל דבר שרק ניתן מהבוקר עד הלילה כדי להחזיר את החובות, לשקם את החברה, לחזור לפעילות ולדאוג לאנשים. במקום הזה יעידו על כך קונסים בבתי המשפט, הייתה התקדמות ותהיה התקדמות".

הנרצח, אלדד פרי (יונתן זינדל, פלאש 90)

כץ אף טען כי על פרי לא היו איומים: "לא היה שום איום עליו. אני לא יודע על זה, והייתי קרוב אליו מאוד ואם היו איומים הייתי יודע", אמר. "הערכתי, שלא מבוססת על מידע מתוך התיק, היא שהרצח הזה בוצע על ידי גורם פרטי וזו גם חציית הגבול".

לטענתו, ככל הנראה היורה היה אדם פרטי: "גורם פרטי זה אדם שמפסיד כסף בתוך פעילות עסקית, שחושב שנעשה כלפיו עוול ומחליט לקחת את החוק לידיים, בין אם באמצעותו ובין אם באמצעות אחרים.

"זו הסברה שלי. אני אכנס לכובע שלי כקצין חקירות, לא הייתי מהמר על זה לפי שיטת הביצוע, למרות שטוענים פה לתיחקור. אני טוען ההיפך, אני חושב שהאירוע עצמו בוצע ללא תחקור, מכל המניעים והסיבות, ביצוע של יורה אחד.

"בסופו של דבר אני חושב שמדובר באדם שמתוסכל", הסביר, "כנראה שחושב שאיבד הרבה כסף ברמה סובייקטיבית, מאשים את אלדד באופן אישי, ולקח את החוק לידיים או ביקש מאחרים שייקחו עבורו.

"אנחנו יודעים היום שחיי אדם במדינה לוקים בזילות רבה מאוד", האשים, "רואים את האלימות, שימוש בנשק באירועים הרבה פחות רציניים מזה. האלימות פה נהייתה מטורפת ואף אחד לא מצליח להשתלט עליה, וזה עוד מקרה. אבל פה יש חציית רוביקון, וכל איש עסקים היום שלא ימצא חן בעיני המשקיעים שלו או שיחשבו שעשה מעשים שנוגדים את האינטרסים שלהם, או שהפסיד כספים עבורם וזה קורה בעסקים, וליבי ליבי עם אלו שהפסידו כסף אני לא מזלזל בזה, אבל לקחת חיים של אדם?", סיים בתקיפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר