ריאיון באולפן

ח"כ יעקב אשר: בנט יימחק מהמפה הפוליטית

יציבות ממשלת בנט; הסיכוי שישתף פעולה בעידן יאיר לפיד; המתקפה על 'ימינה' והפרומות בדת ומדינה; חוק הגיוס וגזירת המעונות • ח"כ יעקב אשר בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה )

כשבועיים לפני שתקציב המדינה יאושר במליאת הכנסת, מה שיעניק חיזוק ליציבות ממשלת בנט-לפיד, ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למאבק המרכזי של הסיעות החרדיות נגד הרפורמות בנושאי דת ומדינה, הסביר מדוע לא ישתף פעולה עם הממשלה, דעתו על חוק הגיוס, גזירת המעונות ומדוע שר האוצר איווט ליברמן לא קיצץ בתקצבי החינוך? צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

באשר לרפורמת הכשרות אומר ח"כ אשר: "המטרה שלה היא לא ליעל, משום שכשאתה רוצה ליעל גוף מסוים נגיד את בתי המשפט אתה לא הולך ומקים בית משפט חדש, ולכן הכוונה היא כאן פוליטית וערכית".

לדבריו: "מתן כהנא עף על הדבר הזה בלי שהוא התעמק בכלל בעניין הזה, והוא לא מבין שהוא בעצם מחסל את מוסד הרבנות, שאגב בציבור החרדי לא נחשב אך פעם למוסד ההלכתי המשמעותי".

ח"כ יעקב אשר בריאיון לישי כהן

"במלחמה שלנו על החוק הזה אנחנו לא דואגים לעצמינו, וגם לא לבד"צים האחרים שצפויים רק להרוויח מהרפורמה|.

אנחנו שומעים הרבה את השאלה בתקשורת הכללית, הרי אתה לא אוכל את הכשרות של הרבנות, אז איכפת לך כל הנושא?

"אנחנו דואגים לעם שבשדה, לרוב העם השקט שרוצה מסורת שלא רוצה להכניס טריפה לפיו. מה שעושה מפלגת ימינה שאמורה להיות ממשיכת הדרך של המזרחי ושל מוסד הרבנות, זה להרוס ולהחריב את המוסד".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר