שיגר מכתב זועם

החרדי נדהם לגלות: חקרו את בנו הקטין לבד

קיצוני צעיר שנעצר אחרי מערב משטרתי, בחשד שהזיק לחנויות של פאות ופלאפונים בירושלים, נחקר לבדו. האב שמע זאת ועורך דינו שיגר מכתב נזעם • כך מגיבים במשטרה (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
חדר חקירה. אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

משטרת ישראל עצרה אתמול (שלישי) קטין חרדי קיצוני בזמן שיצא מבית משפט השלום בירושלים, לאחר שהתקיים דיון בעינינו, בגין כתב אישום שהוגש כנגדו. לאחר שנעצר, נחקר הקטין בחשד שהיה מעורב בכמה מקרים של היזק לחנויות בתקופה האחרונה.

בסיום חקירתו של הקטין, קיבל אביו טלפון מתחנת המשטרה ובה התבקש להגיע כדי להיות נוכח בחקירת בנו, כנדרש על פי החוק. כשהגיע לתחנה נדהם האבא לגלות שבנו כבר נחקר ושהוא חשוד שנחקר באזרה. עורך דינו רועי פוליטי שיגר מכתב זועם למשרד החקירות בלב הבירה ולמפקד מחוז ירושלים בה כתב, בין היתר:

"מדובר בהתנהגות שערורייתית ובתחבולה פסולה שנזקה בל ישוער. כל הורה שיחשוש מעתה להגיע ולהיות נוכח בחקירת בנו או בתו הקטינים, יהיו תוצאה ישירה של התחבולה הנפסדת שהופעלה על מרשי".

היום (רביעי) הובא הקטין לדיון בבית משפט השלום, שם ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרו. בית משפט דחה את הבקשה ושחרר את הקטין בתנאים מגבילים. השופט נימק זאת בכך שהפרקליטות לא הצליחה לנמק מדוע יש צורך במעצר.

ממשטרת ישראל נמסר: "לצד אכיפת החוק וחקירת אירועים פליליים באשר הם במטרה להגיע לחקר האמת, משטרת ישראל מקפידה על זכויותיהם של עצורים וחשודים בפלילים. המענה יימסר לפונה כמקובל ולא באמצעות כלי התקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר