"לא נעים לי"

הדרך הנכונה: איך תוכלו לעזוב קבוצות וואטסאפ בסטייל?

ההורים בגן חופרים, סבתא שלחה מדבקות בוקר טוב? לא אוחזים ראש מרוב עשרות קבוצות? • איך יוצאים מקבוצות וואטסאפ בלי לפגוע ולהישאר בחיים? • ארי מקליד/ה... (מעניין)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
קבוצות וואטסאפ (צילום: ללא קרדיט)

עמוסים בקבוצות וואטסאפ? לא מצליחים לעמוד בקצב מרוב עומס קבוצות? כבר מזמן אתם מחפשים לעזוב כמה שיותר קבוצות ולהישאר רק עם ההכרחיות (ובוא לא נפתח דיון, אבל 'הגן של שושנה – הורים – בלי הגננת' – זה לא הכרחי, עם כל הכבוד והערכה), אני כאן כדי לעזור לכם איך לעשות זאת בצורה חכמה בלי לפגוע באף אחד, והיה אם יום אחד תפגשו את מנהל הקבוצה העזובה ברחוב, תנופפו זה אל זה בחיבה ובהבנה. כן זה אפשרי.

ראשית, כדי לעזוב קבצת וואטסאפ, הדרך הפשוטה ביותר – היא לעזוב את הקבוצה. ככה עושים את זה:

• פתחו את הוואטסאפ
• מצאו את הקבוצה שברצונכם לצאת ממנה.
• דרך אחת לצאת מקבוצה – הישארו במסך הראשי בו רואים את כל השיחות ולחצו לחיצה ארוכה על שם הקבוצה.
• דרך שנייה לצאת מקבוצה – היכנסו לקבוצה עצמה
• וואטסאפ ישאל אותנו האם אנחנו בטוחים שנרצה לצאת מהקבוצה, נלחץ על אישור.
• זהו, סיימנו.

אוקיי, ואחרי המילתא דבדיחותא, הינה כמה טיפים רציניים ושימושיים.

1. שילחו הודעה

אם אתם נמצאים בקבוצה של חברים טובים (לא מאוד, בכל אופן), לא יאה לעזוב 'סתם ככה' באמצע החיים. שילחו הודעה יפה: "הי, חבר'ה, אני עמוס בקבוצות וגם קצת עמוס במשך היום והחלטתי לקנות קצת את הראש. שמחתי להיות אתכם בקבוצה, בעז"ה עוד ניפגש ורק בשמחות, ביי".

(שאטרסטוק)

ככה, אתם מכינים מראש ועושים את העזיבה קצת יותר קלה לעיכול.

2. עזבו בזמן עומס

אם זה קבוצה של הקהילה – הכיתה – הוסיפו כאן קבוצה גדולה שאתם חברים בה, עזבו כאשר מתחוללת מהומה. תוך כדי הזעקה (החשובה) על הצורך המידי בטיפול הכבישים בשכונה או המורה לספורט שלא הגיע כבר שבוע – אף אחד לא ישים לב אם עזבתם. אח, נחמד. טריק שעבד לי לא פעם.

3. השתיקו את הקבוצה

אם ממש יעלבו אם תצאו מהקבוצה, או הקבוצה באמת חשובה (מפעם לפעם נשלחות בה הודעות חשובות, או לטווח ארוך), ניתן להשתיק בהגדרות את הקבוצה וככה שנשלחת הודעה המכשיר לא יצפצף לכם.

4. חנכו את המשתתפים

את הדובדבן שבקצפת השארתי לסוף: אם אתם רוצים לעזוב בדרמה ולהחזיר לחברים המשתתפים בקבוצה מנה אחת אפיים על כל התקופה שהם שיגעו את השכל על דברים קטנים ולא משמעותיים בעליל – הקליטו הודעה קולית ארוכה עם מיטב ה'איחולים' וה'ברכות' עד כמה החבר'ה כאן מבזבזים את הזמן ושיילכו לעבוד או לכל הפחות ליישר בננות.

5. טיפ בונוס:

לשלוח בקבוצה את הכתבה הזאת ולצאת ללא דיחוי, מהר לפני שיתחילו הדיונים.

והיה אם הצלחתי לעזור לכם לצאת מכמה קבוצות ולחסוך לעצמכם קצת יותר זמן ביום לדברים החשובים באמת – אני את שלי עשיתי ואני מאושר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר