מרתון התקציב נפתח

ליברמן: "נתניהו הקריב את המדינה עבורו"

שר האוצר בממשלת בנט-לפיד פתח את נאומי תחילת ההצבעות במרתון העברת התקציב וחוק ההסדרים, ותקף: "איפה ההדר הבית"רי של הליכוד ואיפה הוא היום" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
שר האוצר ליברמן בנאומו (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

שר האוצר אביגדור ליברמן עלה הערב (רביעי) להציג את תקציב המדינה וחוק ההסדרים לשנים 2021 ו-2022, לקראת פתיחת מרתון ההצבעות בעוד כשעה. בנאומו שיבח ליברמן את פעילות ממשלת בנט-לפיד: "ישראל סוף סוף הופכת למדינה נורמלית, מדינה עם תקציב. החלטנו לוותר על החל"ת, למנוע סגרים ולקבל החלטות קשות. ממשלה כזו יכולה להצעיד את ישראל הרבה יותר רחוק ממה שחלמנו".

יו"ר ישראל ביתנו תקף את ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, בשל אחריותו לאי העברת תקציב המדינה בימי ממשלת נתניהו-גנץ: "לקח שלוש וחצי שנים להעביר תקציב בגלל אינטרס פוליטי של איש אחד, שהקריב את כל כלכלת ישראל רק עבורו".

בתווך החלו חברי כנסת מהליכוד לקרוא קריאות נגד שר האוצר, שהגיב: "איפה ההדר הבית"רי של הליכוד ואיפה המפלגה הזו נמצאת היום".

כשחבר הכנסת שלמה קרעי פנה לליברמן והפריע בנאומו, השיב שר האוצר: "שמישהו יסתכל בגוגל מי זה האיש הזה". בסוף נאומו קרעי ענה לליברמן: "עדיף לחפש בגוגל מאשר לראות בגוגל ולהתבייש במה שאתה. אתה בושה וחרפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר