החרדים מוחרמים?

צפו: כך בנט מתחמק משאלת 'כיכר השבת'

במהלך ההצהרות שקיימו היום ראשי הממשלה ושר האוצר, הם נשאלו על ידי פרשן 'כיכר' ישי כהן, מדוע הם משקרים באומרם שהם מעוניינים לדאוג לציבור החרדי • צפו בתשובות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
במענה לשאלת כיכר השבת (צילום: כיכר השבת)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, ושר האוצר, אביגדור ליברמן, ערכו הערב (מוצ"ש) מסיבת עיתונאים, לרגל העברת התקציב.

בשאלות העיתונאים, נשאל בנט על ידי פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן, "בחודשים האחרונים חזרתם שוב ושוב על ההצהרה: החרדים מוזמנים לממשלה, הם אלו שבחרו להחרים אותנו. פניתם ישירות לציבור החרדי ואמרתם: למרות שהנציגים שלכם בחרו שלא להצטרף לממשלה, אנחנו מייצגים אתכם".

"השאלה הראשונה", שאל כתב 'כיכר', "האם לא הגיע הזמן להסתכל לציבור החרדי בעיניים ולומר לו את האמת: אנחנו לא יכולים לצרף את הסיעות החרדיות לממשלה, גם אם נרצה, שר האוצר הטיל וטו על כך. רק בסוף השבוע הוא אמר בשלושת הערוצים שהוא לא יפר את הבטחת הבחירות שלו: ממשלה ללא החרדים. וכפי קשר בחוץ דאג לומר בשלט שהכין הוא הבוס".

"שאלה שניה; ראש הממשלה, וראש הממשלה החלופי הבטחתם שלא יהיו גזירות על הציבור החרדי. אמרתם שליברמן מודע לכך. והנה, בתקציב החדש - קיצוץ רוחבי בתקציבי הישיבות, מוסדות החינוך, הסמינרים, מחקתם לגמרי את כל נושא התרבות החרדית ועוד לא דיברנו על גזירת המעונות והחד פעמי. והמס על השתיה איפה בדיוק דאגתם לנו, הבטחתם שלא תהיה פגיעה נקודתית בחרדים, והנה החרדים נפגעו יותר מכולם".

ראש הממשלה בנט ענה לשאלה: "הציבור החרדי יקר וחשוב לי ואני אדאג לו. מי שלא דואג לו זה נציגי הציבור שלו שבוחרים לתקוף אותנו".

שר האוצר ליברמן, תקף את גפני על האמירה שנאמרה ב'כיכר השבת', על כך שבנט בוגד ואמר כי אין לו דבר עם הציבור החרדי, אלא רק עם הנציגים שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר