מחמם את הלב

ביתה של היולדת שופץ בתוך 24 שעות; תיעוד

מתנדב 'איחוד הצלה' שהגיע ליילד אישה חרדית, נחרד לגלות את תת התנאים בדירה בה חיה עם משפחת בת 16 הנפשות; התגייסות מהירה של עם ישראל הובילה לשיפוץ הבית (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הבית, לפני ואחרי (צילום: באדיבות המצלם)

מי כעמך ישראל: מתנדב 'איחוד הצלה' שהגיע בשבוע שעבר ליילד אישה חרדית שכרעה ללדת בביתה שבירושלים, נחרד לגלות את תת התנאים בדירה בה חיים בני המשפחה, בת 16 הנפשות.

המתנדב, פנה לאיש העסקים נתי אזרזר מירושלים והקבלן בניה חזיזה, וסיפר להם על המקרה המצמרר בו נתקל. השניים לקחו יוזמה ופרסמו ברשתות החברתיות בקשת עזרה עבור המשפחה.

עשרות יהודים שנחשפו למקרה המזעזע התגייסו ותרמו כל אחד כפי יכולתו, זאת בנוסף לבעלי מקצוע שתרמו מוצרים חדשים לדירה.

וכך, בתוך 24 שעות, הבית שופץ, הוחלף והתמלא בציוד הכרחי על-ידי אנשים טובים.

"כשראיתי את הסרטון של הדירה המוזנחת בכיתי בלי הפסקה", מספר נתי אזרזר בשיחה עם 'כיכר השבת', "אמרתי לעצמי שאין סיכוי שאני משאיר משפחה בת 16 נפשות להמשיך לגור ככה, התחלתי לפרסם ברשתות החברתיות ועם ישראל התגייס בהמוניו".

"אספנו קרוב ל-70 אלף שקל", הוא מספר, "בנוסף לכך, אנשים ובעלי מקצוע תרמו מוצרים חדשים לבית. זה היה מרגש מאוד, בעלי הבית התרגשו עד מאוד".

אבי גיאן, חובש איחוד הצלה שתכלל את הפעילות, מספר: "מתנדב 'איחוד הצלה' יחיאל שטרן שהגיע למקרה רפואי בכתובת נחשף למצב העגום, מיד התגייסנו יחד עם עוד כמה מתנדבים להבין איך אפשר לעזור כאן חייבים לציין את איש החסד נתי אזרזר עם הלב הענק שפשוט הצליח לרתום מאות אנשים לסייע במקרה הקשה הזה".

גיאן הוסיף: "ראינו כאן את עם ישראל בתפארתו. אם זה סמנכ"ל איחוד הצלה משה לוי שנרתם יחד עם הצוות שלו לסייע בכל דבר ואם זה המתנדבים יוסי מועלם (חבר מועצת גבעת זאב) דוד ישראל ושמעון עפג'ין שבלעדיהם זה לא היה קורה ואם זה כל עם ישראל שנרתם בכסף, במוצרים ובבעלי מקצוע שבאו ונתנו את הלב שלהם למען המשפחה היקרה הזו שעכשיו תעמוד על הרגליים. כמובן שלא סיימנו ואנחנו כעת מלווים את המשפחה לעזרה קבועה עד שתעמוד על הרגליים ושלא יגיעו חס ושלום למצב הזה שוב לעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר