שוב מזלזלת במתים?

השרה שקד צייצה: "ניצחנו את פייק אסון הקורונה"; ומחקה

מי שאמרה בתחילת הגל הרביעי, שיש צורך להכיל את המתים, צייצה הבוקר ברשתות החברתיות: "את פייק אסון הקורונה ניצחנו, המציאות תנצח גם את הפייקים הבאים", לאור הביקורת, הציוץ נמחק (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
"להכיל מתים; פייק קורונה", איילת שקד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שרת הפנים איילת שקד, החתומה על האמירה המזעזעת (בתחילת הגל הרביעי), שצריך להכיל את מתי הקורונה, התעלתה על עצמה ובציוץ שכתבה הבוקר (שלישי), היא טענה, כי הממשלה ניצחה את ה"פייק" קורונה.

הכל החל כאשר גולש ברשת החברתית טוויטר, כתב הבוקר: "בוקר טוב ישראל (באירופה נוראי עכשיו... כל המדינות שוברות שיאים שלילים) לענייננו: 561 מאומתים ירידה של 19% ביחס לשני שעבר. 0.6% חיובי - ירידה מ0.8% בשני שעבר. 88500 בדיקות. R - 0.89162 מאושפזים קשה 8124 נפטרים. בולגריה, מדינה של 7 מיליון תושבים מדווחת על 334 נפטרים ביממה".

שקד שהתלהבה ובצדק מהמצב הטוב שברוך השם מדינת ישראל נמצאת בו, הגיבה על כך: "את פייק אסון הקורונה ניצחנו, המציאות תנצח גם את הפייקים הבאים".

מי שמיהר להגיב לה על כך, הוא חברה לשעבר במפלגה, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' שכתבה: "יורם לס, מאחוריך, מצא שרלטן את מינו".

שקד שהבינה את חומרת הציוץ שלה, מיהרה למחוק את הציוץ, והוציאה הודעה בה נאמר: "לכל אלה שמיהרו לקפוץ מחדדת את הניסוח. הקורונה משתוללת באירופה. הודות להחלטה מהירה של ראש הממשלה לתת את הבוסטר מוקדם ולניהול נכון של כל המערכת, נבואות הזעם בישראל לא התגשמו. יש עוד הרבה אזרחים שלא לקחו את הבוסטר, כדאי מאוד לעשות זאת עכשיו".

הציונות הדתית הגיבה על ה"פייק קורונה" של שקד: "מדינת ישראל מונהגת בידי אנשים לא אחראים, שאינם יודעים להבדיל בין אמת לשקר, בין פייק למציאות. למשפחות 8,124 הנפטרים מהקורונה אנו אומרים, כאבכם הוא אמיתי ואנו איתכם. אנו מתנצלים בשם כנסת ישראל על האמירות חסרות האחריות של שקד וימינה".

כזכור, עם תחילת הגל הרביעי, שקד תחילה דיברה דיברה בפומבי על האפשרות לסגר ועל כך שניתן יהיה למנוע אותו רק בעלייה דרמטית במספר המתחסנים, כמה ימים לאחר מכן, היא נשמעה אחרת לגמרי בריאיון ל'חדשות 13', כשאמרה כי "קיבלנו החלטה אסטרטגית לחיות לצד הקורונה".

שקד הוסיפה משפט שהכעיס רבים והסעיר את הרשתות החברתיות: "לחיות לצד הקורונה זה לדעת גם להכיל חולים קשים ומתים, כי זו מגיפה - ובמגיפה אנשים מתים".

אחרי שדבריה עוררו סערה, ניסתה שקד להסביר ואמרה כי היא "מבקשת להבהיר - כל נפטר הוא עולם ומלואו, וחיי אדם הם ערך עליון ומקודש. כוונתי הייתה להסביר את המחיר שבהתמודדות מתמשכת עם המגיפה העולמית. מוטב היה אם הייתי מתנסחת אחרת. אני חוזרת ומבקשת ללכת להתחסן, זה מציל חיים".

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, יצא בעקבות כך במתקפה חריפה נגד התנהלות הממשלה במגיפת הקורונה והאמירה "להכיל את המתים": "הרסתם את הבריאות, הרסתם את הכל".

במהלך שיעורו השבועי בבני ברק התבטא הגר"מ מאזוז: "כמה אסונות מה'קורונה' ועדיין ה'קורונה ממשיכה. לא אכיפה לה, 6,000 נדבקים כל יום. בממשלה אמרו 'מה נוכל לעשות'? צריכים לחיות עם זה', צריכים למות עם זה, לא לחיות'. אתם בני אדם בני אדם בכלל? אתם חיות הולכות על שתיים".

הגר"מ מאזוז נגד טיפול הממשלה במגיפה: "הם בני אדם? אתם חיות" (צילום: כסא רחמים)

"הרסתם את העם, הרסתם את המדינה, הרסתם את הבריאות, הרסתם את הכל" תקף הרב בחריפות.

גם גפני תקף את שקד ואמר: "התבטאות האומללה", ויצא נגדה בחריפות: "התפקיד של העומדים בראשות הממשלה זה להציל אנשים ולא להסביר את מותם", אמר גפני, והוסיף כי "אצל נתניהו הקורונה נכחדה, ואצל בנט וליברמן זה התפרץ ביתר שאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר