פגישה רשמית

באישור נפתלי בנט: מנסור עבאס נפגש עם מלך ירדן

ו"ר מפלגת רע"מ וחבר הקואליציה, מנסור עבאס, נועד לפגישה רשמית עם מלך ירדן, עבדאללה השני בעמאן; נתניהו תקף: "בנט ממשיך במכירת החיסול של ישראל" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עבאס ומלך ירדן (צילום: סוכנות הידיעות הירדנית)

פגישה רשמית: יו"ר מפלגת רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, נפגש היום (שלישי) עם מלך ירדן, עבדאללה השני, הפגישה נערכה בתיאום ובידיעת ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד.

על פי הדיווח, עבאס שקיבל את ההזמנה מהארמון בעמאן, התלבט ממושכות עקב מתיחות בין הממלכה לגורמים פנימיים בתוך המפלגה, לבסוף החליט עבאס להיענות בחיוב להצעה וכאמור, עשה זאת בתיאום עם ראש הממשלה ושר החוץ.

בשונה מפגישות אחרות, הממלכה הירדנית הוציאה תמונה רשמית מהאירוע. מלך ירדן נפגש מספר פעמים עם בכירים ישראליים ביניהם נשיא המדינה בוז'י הרצוג ואף ראש הממשלה נפתלי בנט, אך מפגישות אלו לא הוצאו תמונות.

הפגישה עסקה בעיקר בדרכים לקדם הסכם שלום ישראלי-פלסטיני ובהתפתחויות האחרונות בשטחים.

בעקבות הפגישה, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות: "בנט ממשיך במכירת החיסול של ישראל. ראש הממשלה בפועל, מנסור עבאס, נפגש היום עם מלך ירדן".

"לפי ההודעה הרשמית של ירדן: השניים דנו בהתפתחויות בשטחים הפלסטיניים:, מלך ירדן הדגיש את עמידתו לצד האחים הפלסטינים במאמצם להשיג את זכויותיהם'", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר