פרסום ראשון

אחד החשודים ברצח שטרית קשר עצמו גם לרצח אבי אדרי

אחד החשודים בפרשת הרצח והחטיפה לפני יותר מ-30 שנה, שקשר עצמו לרצח ניסים שטרית, קשר עצמו במהלך החקירה גם לרצח השני של אברהם אדרי, שגופתו אותרה מיד לאחר הרצח (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד העצורים בפרשה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: אחד החשודים בפרשת הרצח והחטיפה לפני יותר מ-30 שנים, שקשר עצמו לרצח ניסים שטרית, קשר עצמו במהלך החקירה גם לרצח השני של אברהם אדרי, שגופתו אותרה, כך נודע ל'כיכר השבת'.

אברהם אדרי נרצח בשנת 1990 והירצחו הוא המקרה השני שקשור לפרשה, המכונה כעת במשטרה פרשת "ניקיון כפיים".

בחודש יוני 1990 נמצאה ביער רמות גופתו של אדרי בן ה-41 ועליה סימני אלימות קשים. במשטרה הודיעו אז כי אדרי נרצח בידי אנשי משמרות הצניעות וזאת משום שחשדו בו שניהל קשרים אסורים.

למרות שנרצח, במשטרה סברו שהתוקפים רק רצו להפחיד אותו ולא לרצוח, אך עד כה לא אותרו הרוצחים, וכעת נרשמת תפנית דרמטית בפרשה.

מעורכי הדין רועי אטיאס ושלום בן שבת, שמייצגים את החשוד נמסר ל'כיכר השבת' כי "החקירה מתמקדת בשלב זה ברצח אבי אדרי. המשטרה מנסה בכל דרך אפשרית לחלץ הודאה על מעורבות מסויימת והפללה, כפי שנעשה בפרשת שטרית, אך לנו ברור שההכחשה של מרשינו כנה, שהרי הודאתו המקורית נתנה ללא תמורה וללא אינטרס כמשיח לפי תומו".

לדבריהם, "אם היה לו מה לספר או להתוודות בנושא הזה, אין שום מניעה לכך, אלא שאין לו קשר. הבעיה שכשחוקרים אדם בן 75, 7 ימים בשבוע, 16 שעות ביום, אזוק ידיים ורגליים, הוא עלול להתוודות גם ברצח ארלוזורוב".

בתוך כך, בית משפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרו של אחד החשודים בפרשה - עד מחר; מחר, יום רביעי, המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של כלל החשודים וגם את מעצרו של הרב אליעזר ברלנד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר