מהרשימה למשרד

המועמד של 'תקווה חדשה' לכנסת והתפקיד שבדרך

ועדת האיתור לתפקיד מנהל הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים ממליצה למנות את עו"ד גלעד סממה - שהיה מועמד לכנסת ברשימת 'תקווה חדשה' של שר המשפטים גדעון סער (חדשות)

עו"ד גלעד סממה (צילום: דוברות משרד המשפטים)

הוועדה לאיתור מועמדים למשרת 'מנהל הרשות להגנת הפרטיות' במשרד המשפטים, ממליצה למנות את עו"ד גלעד סממה לתפקיד. סממה, היה מועמד ברשימת מפלגת 'תקווה חדשה', של שר המשפטים גדעון סער, בבחירות לכנסת ה-24.

חברי הוועדה הצביעו פה-אחד בעד ההמלצה, זאת לאחר שהוועדה ראיינה את המועמדים הסופיים לתפקיד. תפקיד מנהל הרשות להגנת הפרטיות לא אויש במינוי קבע מזה כשלוש שנים.

בהודעה מטעם משרד המשפטים נאמר כי "עו"ד גלעד סממה הוא בעל ניסיון ניהולי עשיר ומשמעותי ביותר במגזר הציבורי. הוא החל את דרכו במשרד המשפטים בשנת 2005 כמתמחה. לאחר מכן שימש במספר תפקידים מקצועיים וניהוליים במשרד. בין היתר כיהן כפרקליט במחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה ושימש כיועץ בכיר לשר המשפטים יעקב נאמן ז"ל. בשנת 2014 מונה לתפקיד מנכ"ל המשרד לאזרחים ותיקים (בתקופת השר אורי אורבך ז"ל) ובהמשך מונה לראש הסיוע המשפטי במשרד המשפטים, תפקיד בו כיהן בשנים 2015-2018".

המשרד מציין כי "בבחירות לכנסת ה-21 היה מועמד מטעם מפלגת 'גשר' ובבחירות לכנסת ה-24 היה מועמד ברשימת מפלגת 'תקווה חדשה'. כיום משמש עו"ד סממה כמנכ"ל ארגון המתמחים 'מרשם'".

עוד נמסר כי הוועדה התרשמה מיכולותיו של עו"ד סממה בתחום הניהולי, וזאת לאור הישגים משמעותיים ביחידות בהן עבד עד כה, והחליטה כי עו"ד גלעד סממה הוא המועמד המתאים ביותר להוביל את הרשות להגנת הפרטיות נוכח האתגרים הניהוליים, החקיקתיים והרפורמות הצפויות בתחום הפרטיות ובתחומי הליבה של הרשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר