אירוע חריג

גבר ואישה נפלו מגשר בכביש 6; מצבם קשה

סמוך לשעה 01:50 בלילה, גבר ואשה כבני 27 נפצעו קשה בכביש 6 - דרומית למחלף שורק, לאחר שנפלו מגשר בגובה כ-12 מטרים; השניים פונו לבית החולים במסוק (חדשות בארץ)

גשר בכביש 6, אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

גבר ואשה כבני 27 נפצעו הלילה (רביעי) באורח קשה בכביש 6 דרומית למחלף שורק, לאחר שנפלו מגשר בגובה כ-12 מטרים.

סמוך לשעה 01:50 התקבל דיווח על גבר ואישה שנפלו מגשר בכביש 6. כוחות ההצלה בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לשניים, ופינו את הגבר והאישה לבית החולים 'שיבא' בתל השומר כשהם במצב קשה עם פגיעות רב מערכתיות.

מיכאל לברון חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "מדובר בגבר ואשה שלדברי עוברי אורח נפלו מהגשר. צעדנו בתוואי חשוך כשמונה דקות עם הציוד הרפואי עד שהגענו לפצועים ששכבו בסמוך לפסי הרכבת והענקנו להם סיוע ראשוני".

עציון הראל חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו להם בזירה בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הם פונו במסוק של יחידת 669 לבית החולים שיבא בתל השומר".

פראמדיק מד"א הנרי זערור סיפר: "מדובר באירוע מורכב מאוד. כשהגענו לגשר עצמו הבנו ששני הפצועים נפלו מגובה של כ-12 מטר ונמצאים בסמוך לפסי הרכבת בנקודה שיש קושי רב להגיע אליה. העברנו דיווח למוקד מד"א על מנת להזניק מסוק צבאי לחילוץ והתחלנו בהליכה רגלית בחשיכה עם כל הציוד הרפואי על מנת ולהגיע אליהם. הם היו בהכרה וסבלו מחבלות קשות בכל חלקי גופם ומאיבוד דם. התחלנו מיד בטיפול רפואי מציל חיים וחילצנו אותם לניידות לטיפול נמרץ שחנו בכביש. יחד עם צוות המסוק הצבאי שנחת לידנו המשכנו את הטיפול רפואי והם פונו לבית החולים כשמצבם קשה ויציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר