פרשת 'שופרסל'

החשד: מנהלי סופרים גדולים תיאמו מחירים עם ספקים

פרשת 'שופרסל': בצל חקירתם של מנהלי רשתות השיווק הגדולות, עולה חשד כי מנהלי הרשתות תיאמו את עליית המחירים עם הספקים - בכדי ליצור אווירת התייקרות (כלכלה)

שופרסל. אילוסטרציה (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

דיווחים על חשדות כנגד מנהלי רשתות שיווק המזון הגדולים כי לא רק תיאמו מחירים ביניהם באמצעות הצהרות לתקשורת, אלא גם תיאמו את ההתייקרות גם עם הספקים השונים בכדי ליצור אווירת התייקרות. כך על פי הפרסום ב'YNET'.

רשות התחרות בודקת חשד לניסיונות של הצעות מצדם של הספקים לכך שיסכימו להעלות מחירים בתמורה לכך שימכרו לסופרים במחירים משתלמים יותר. כך למשל על פי החשד, יצאו הודעות שהספקים מייקרים את המחירים ואין ברירה אלא להעלות אותם אחרי יותר מעשור.

כזכור, אתמול פשטו חוקרי רשות התחרות על משרדי חברת שופרסל ושטראוס והחרימו מהמשרדים חומרים שונים. בנוסף נחקרו ברשות בכירים ברשת ויקטורי ובכירי יבואנית הענק 'דיפלומט'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר