פרשת הירי עברייני תועה

הצהרת תובע נגד החשודים בירי התועה לעבר עדי פרץ

שלשה חודשים אחרי שעדי פרץ נורתה ונפצעה קשה כתוצאה מירי תועה במהלך עימות אלים בין כנופיות בעיר בת ים, המשטרה הגישה היום הצהרת כנגד חמישה חשודים במעשה (חדשות משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תיעוד מזירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

שלשה חודשים אחרי הירי, היום (חמישי) הגישה המשטרה הצהרת תובע כנגד חמישה חשודים מכנופייה מבת ים בחשד שלקחו חלק במעשה.

הצהרת התובע מוגשת כאמור שלשה חודשים אחרי שעדי פרץ, נקלעה לעימות בין שתי כנופיות פשע בבת ים ונפצעה קשה מאוד כתוצאה מירי תועה שפגע בה.

פרץ נורתה כשהייתה במוכניתה עם בתה התינוקת שישבה בספסל האחורי ברכב ולא נפגעה בנס.

מהמשטרה נמסר כי "חוקרי ימ"ר ת"א ניהלו חקירה סמויה ומורכבת, בסיומה חשפו את זהותם של החשודים במעורבות באירוע הירי ועצרה לחקירה חמישה תושבי חולון ובת ים בשנות ה – 30 לחייהם".

מספר ימים לאחר שנפגעה, פרסמה עדי פרץ פוסט בעמוד הפייסבוק שלה בו נכתב "בוקר אור ותודה ענקית לכל מי שמתפלל עלי .....אין לי ספק 'התפילות קורעות את השמיים....מדי רגע מסבירים לי כמה ניסים קרו לי לפני שבוע בערב הנורא הזה".

בהמשך הפוסט סיפרה על הקשיים "הלילות קשים עם כאבי תופת בראש שלא עוזבים הבקרים בהתאוששות אך הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים ויותר מזה הבת שלי הודיה גדולה על בעלי שתמיד מסביבי דואג ועל כל המשפחה והחברים שתומכים 24-7 כולם ככולם".

לסיום, כתבה כי היא עצמה כבר מחכה לרגע שתוכל להתפלל. "מחכה כבר לבוקר בו אוכל לפתוח ספר להתפלל כי כרגע אני רואה כפול עם לחץ גדול בכל הפנים אוהבת את כולכם וגאה בכם שהתחזקתם באמונה וביטחון בבורא עולם כי הכל מלמעלה והכל לטובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר