צפו במכונית המחוררת

הוארך מעצרם של 3 החשודים בירי ברמות

בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרם של החשודים בניסיון גרימת מוות לעבריין בשכונת רמות בירושלים. עורך הדין של החשודים טען כי המשטרה רק מנסה לייצר סכסוך (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דודי סלומינסקי)

בפעם השנייה מעצרם של החשודים בירי בשכונת רמות הוארך היום (חמישי) בחמישה ימים בבית משפט השלום בירושלים. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה, שכמה דקות לאחר הירי בוצע מרדף אחר הרכב של החשודים.

עוד אמר נציג המשטרה שמהדיון הקודם החשד נגדם התחזק, מדובר בהארכת מעצר שנייה. המשיבים התחילו לשמור על זכות השתיקה בחקירתם.

עו"ד גבי טרונשווילי שמייצג את אחד החשודים אמר בדיון: "מה שהמשטרה עושה כאן היא מייצרת סכסוך, לוקחים אדם שלא יודע שירו עליו ואומרים לו תשמע ירו עליך הנה עצרנו אותם וכתבות בעיתונים ותקשורת ומרדף משטרתי ומה מגלים, לא כלום לא שום דבר, מה היה כאן, איזה מרדף היה כאן אם ניידת סיור מגיעה לכביש בגין ורואה את רכב המשיבים ומחליטה לנסוע אחריהם, הם נוסעים להם כי מוכרים להם באיזה צורה ולא בגלל שמישהו דיווח להם שהרכב נסע מסיבת ירי".

"אני חושב שאין חשד סביר. גם הפעולות שרוצים לבצע אם מדובר בפעולות במישור המודיעיני אין עדים קונקרטיים ודבר קונקרטי ולכן בית המפשט צריך לקחת מכל שבבי ראיות מכל הבדילי ידיעות מודיעיניות והארכות משטרה לראות אם יש תכלס. אם לא, צריך לשחרר אותם, אני אומר שאין כלום", הוסיף עורך הדין.

השופטת עדי בר-טל האריכה את מעצרם וכתבה שהמשיבים חשודים בניסיון לגרום למותו של אדם קשירת קשר לביצוע פשע, ירי בשטח בנוי וסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה.

כזכור, החשודים נעצרו בחשד למעורבותם בירי שבוצע לעבר רכב של עבריין חרדי מוכר בשכונת רמות החרדית בירושלים.

הירי התבצע בלילה לעבר רכב חונה בשכונת רמות בירושלים, ולא גרם לנפגעים. מהמקום נמלט רכב ובו מספר חשודים. שוטרי מחוז ירושלים הוזעקו למקום, ולצד איסוף ממצאים ערכו סריקות לאיתור החשודים במעשה.

זמן קצר לאחר מכן, הרכב זוהה ע"י השוטרים כשהוא נכנס לשכונת שרפאת ומספר חשודים נמלטו מהרכב. לאחר מרדף, השוטרים הצליחו לעצור שלושה חשודים בחשד למעורבותם באירוע הירי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר