בעקבות טענות נגדו

מאיר שטרית פרש מהוועדה לאיתור יועמ"ש

השר לשעבר מאיר שטרית הודיע הבוקר לשר המשפטים גדעון סער, כי יפרוש מהוועדה לאיתור היועץ המשפטי אליה נבחר רק בשבוע שעבר, כדי לאתר מחליף למנדלבליט (חדשות, בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
מאיר שטרית (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

השר לשעבר מאיר שטרית הודיע הבוקר (שני) לשר המשפטים גדעון סער, כי יפרוש מהוועדה לאיתור היועץ המשפטי אליה נבחר רק בשבוע שעבר, כדי לאתר מחליף למנדלבליט שמסיים את תפקידו בעוד שלושה חודשים.

שטרית פרש על רקע טענות נגדו להתנהלות לא הולמת כלפי עוזרת הבית שלו ודיווחים על הסכם שתיקה במסגרתו שילם לה מאות אלפי שקלים.

במכתב הפרישה ששלח לסער, כתב שטרית כי "המתקפות הפרועות עליי וגם עליך, שלא פסקו גם אחרי החלטת הממשלה מיום ראשון, העלו אצלי הרהורים נוגעים וצער. חוששני כי באווירה שנוצרה ללא שום הצדקה, ייפגע תהליך המינוי. אני מעוניין כי ייבחר האדם המתאים ביותר לתפקיד חשוב במעלה זה".

שטרית הוסיף במכתבו: "נדהמתי מההשתלחות הבוטה בי תוך הסתמכות על עלילה שקרית שאין בה אמת. ותוך שימוש בשקרים ממש כדי להגביר את המתקפות. כגון שהפסדתי את הבחירות לנשיאות בסיבו ראשון, ועוד. דמי אינו הפקר. אני בז לכל המתחסדים והמתחסדות אשר בל לבדוק לגופו של עניין התנפלו בעיוורון, כמוצאי שלל רב על נושא שנדוש כבר ונידון לפני כ-8 שנים. שכולו שקר ועלילת שווא. מצער שגם שרים ושרות שחלקם מכיר את עבודתי זה שנים רבות הצטרפו למקהלה, בלי לשוחח איתי ובלי שום בדיקה".

לדבריו, "רציתי להעלות תרומה לבקשתך בהליך המינוי לתפקיד חשוב זה. אבל באווירה הציבורית הלא עניינית והפוגענית שנוצרה החלטתי לוותר על כך. אין שום סיבה שהיום, כשאניני איש ציבור, אשלם מחיר זה. אני שב ומודה לך לראש הממשלה ולממשלה כולה על האמון ועל ההחלטה".

השר סער, מסר הבוקר כי הוא מצר על פרישתו של שטרית: "צר לי על עוגמת הנפש שנגרמה לו בשל היענותו לפנייתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר