בקשת נתניהו התקבלה

במעמד נתניהו: השופטים הכריעו; ניר חפץ לא יעיד היום

לאחר שאתמול נחשפה עדות חדשה בתיקי נתניהו, פרקליטיו של נתניהו ביקשו מבית המשפט, כי לאור ההתפתחות, הם מבקשים לדחות את עדותו של עד המדינה; הבקשה התקבלה (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
נתניהו הבוקר בבית המשפט עם עורכי דינו (צילומסך: כאן חדשות)

משפט נתניהו: בבית המשפט המחוזי בירושלים, מתקיים הבוקר (שלישי) דיון במשפט נתניהו. עד המדינה ויועצו לשעבר של בנימין נתניהו - ניר חפץ, הגיע לבית המשפט, כמו גם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

בפתח הדיון המשמעותי, השופטים דנו בבקשת סנגוריו של נתניהו לדחות את תחילת עדותו של עד המדינה ניר חפץ, שנקבעה להיום - לנוכח ההתפתחויות האחרונות, השופטים, קיבלו את הבקשה ודחו את העדות ליום שני הבא.

נתניהו מגיע היום לבית המשפט (חיים גולדברג, כיכר השבת)

מי שהגיע היום כאמור לבית המשפט, הוא ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, כאשר מחוץ לאולם מתקיימת הפגנה קטנה של תומכי נתניהו הקוראים קריאות בעדו.

חפץ היה אמור להעיד היום בעיקר על תיק 4000 - פרשת בזק-וואלה, וכן גם על תיק 2,000 - השיחות של מו"ל ידיעות אחרונות ארנון מוזס עם נתניהו וגם על תיק המתנות (תיק 1,000). העדויות של חפץ, הנחשב לעד הבכיר ביותר צפויה להימשך שבועות ארוכים.

לאחר ההחלטה: ניר חפץ ביציאתו מבית המשפט (חיים גולדברג, כיכר השבת)

מה ההתפתחויות החדשות? כפי שפורסם אמש בחדשות 12, בפרקליטות התקבלה לאחרונה ראיה חדשה לתיק 1,000 - קבלה על צמיד יקר במיוחד בשווי 46,500 דולר. הקבלה מוכיחה לכאורה כי הגב' נתניהו קיבלה מהמיליארדר ג'יימס פאקר צמיד יוקרתי שנרכש בחנות 'בוצ'לטי' שבעיירת הנופש אספן, בקולרדו שבארצות הברית. על פי הרשום בקבלה נרכש הצמיד לאחר הנחה בסכום של 41,676 דולר.

המידע הגיע בעקבות עדותה של הדס קליין, עוזרתו האישית של ארנון מילצ'ן, שאף סיפרה כי שרה נתניהו ביקשה לקבל את הצמיד היוקרתי כמתנה לרגל יום הנישואין ה-24 של בני הזוג. עוד עלה מעדותה של קליין כי מי שרכש את המתנה היה עוזרו האישי של פאקר. נתניהו קיבלה את המתנה בצירוף חשבונית בכדי שתוכל להחליפו, אולם היא לא הסכימה לקחת את המעטפה עם החשבונית והיא ביקשה לקבל את הצמיד בלבד. מהעדות אף עלה כי ראש הממשלה לשעבר ידע על קבלת המתנה אך לא עשה דבר.

על פי עדותה של קליין זאת לא הפעם היחידה שבה קיבלו בני הזוג נתניהו מתנות יוקרתיות. המיליארדרים פאקר ומילצ'ן רכשו עבור רעיית ראש הממשלה לשעבר תכשיטים נוספים מחנויות יוקרה כמו אגס ותמר שבתל אביב, וכן בסטודיו ברמן במושב היוגב.

בתגובה לפרסום הידיעה שיגרו פרקליטי נתניהו מכתב חריף לבית המשפט ובו הם דרשו לחקור את ההדלפות הרבות בתיק. עורכי דינו של נתניהו טענו כי "מדובר בהדלפה חמורה של חומרי חקירה, שלא נמצאים בידי הסנגוריה. לכן ברור כי מקור ההדלפה הוא במאשימה או באחד מעדיה". בהתאם לכך טענו עורכי דינו שמדובר בהדלפה האסורה על פי חוק והם דרשו מבית המשפט "להורות למאשימה לחקור את ההדלפות".

מטעמו של נתניהו נמסר: "עוד הדלפה פלילית נגד משפחת נתניהו שדינה עד שלוש שנות מאסר. מדובר בגיבוב של שקרים ושיבוש הליכי משפט שמגיע בעיתוי לא מקרי ומעיד בעיקר על מצוקת התביעה וחולשת התיקים, במטרה לאפשר לעדים לתאם גרסאות דרך התקשורת.

"כולם כבר רואים שמה שמתחיל בקול תרועה רמה בתקשורת-מסתיים בקול ענות חלושה בבית המשפט. לכן גם בעניין זה כדאי להמתין לחקירות הנגדיות.

"עורכי דינו של נתניהו הגישו לפני זמן קצר בקשה נוספת לבית המשפט לחקור את ההדלפות הפליליות הללו".

יצוין, כי עד המדינה חפץ אמר בריענון לקראת עדותו בבית המשפט, כי כשנחקרה שרה נתניהו בפרשת המעונות לפני כחמש שנים, ראש הממשלה ניהל את האירוע. כאשר על פי טענתו, אתר "וואלה" נדרש לעכב פרסום של תמלילי החקירה.

חפץ גם סיפר, כי אלוביץ' הורה לו שאם יישאל בעתיד מדוע נפגש עמו, הוא צריך להגיד שהפגישות עסקו בניסיון למכור את אתר וואלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר