"שיתו"פ עמוק"

שגרירת ארה"ב באו"ם ערכה סיור רשמי בצה"ל; תיעוד

שגרירת ארה"ב באו"ם, לינדה תומס-גרינפילד שמבקרת בישראל ערכה ביקור רשמי בצה"ל, במהלך הסיור ביקרה במגוון אתרים אסטרטגיים בישראל וקיבלה סקירה מפי בכירים (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

שגרירת ארה"ב באו"ם, לינדה תומס-גרינפילד, שמבקרת בישראל ערכה היום (שלישי) ביקור רשמי בצה"ל. את השגרירה ליוו שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן וסגן הרמטכ"ל, אלוף הרצי הלוי.

במהלך הסיור השגרירה ביקרה במגוון אתרים אותם סקרו לה בכירים בצה"ל, ביניהם מעבר כרם-שלום שעל גבול עזה וכן מנהרת טרור שבנה ארגון חיזבאללה בגבול לבנון.

בנוסף, השגרירה קיבלה סקירה אסטרטגית על ההתבססות האזורית האיראנית וכן סקירה על הערכת המצב במזרח התיכון ועל ההזדמנויות האזוריות בעקבות הסכמי אברהם.

גלעד ארדן תיאר את הפיתוחים שהוצגו לשגרירה: "ראינו יחד את מערכות ההגנה האווירית כדוגמת ״כיפת ברזל״- שהיא חלק בלתי נפרד מהברית הביטחונית שלנו, פיתוח שמגן על אזרחי ישראל ובקרוב יגן גם על חייהם של חיילים אמריקאיים בזירות לחימה בעולם. בצפון ובדרום".

"השגרירה ראתה את האיומים הרבים עמם אנו מתמודדים ואת ארגוני הטרור שנמצאים ממש מעבר לגבול כשלוחות של איראן", הוסיף, "אני בטוח שבפעם הבאה שנצטרך להסביר זאת למועצת הביטחון, היא תיזכר בביקור הזה ותבין לעומק עוד יותר את הנושאים ותוכל להגן טוב יותר על האינטרסים של מדינת ישראל״.

סגן הרמטכ"ל, אלוף הרצי הלוי שיבח את שיתוף הפעולה בין ישראל לארה"ב ואמר: "הביקור היום מהווה דוגמה נוספת לשיתוף הפעולה העמוק בין צה"ל ומדינת ישראל לארצות הברית, מדינת ישראל וצה"ל ימשיכו להוות שותפים אסטרטגיים של ארה"ב בטיפול באתגרים השונים, תוך שמירה על מחויבות לערכים המשותפים שלנו – קידום השלום והיציבות הביטחונית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר