משפט נתניהו

הקלטות ניר חפץ: "יש שם סודות גדולים"

למרות שטען כי לא הקליט, נחשפו הקלטות נוספות של ניר חפץ, עד המדינה במשפט נתניהו, בהן הוא נשמע מדבר על המתנות, על מה שמצאו בארגזים ומה אמר לו נתניהו (חדשות)

(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

בהקלטות שנחשפו הערב (שלישי) ב'חדשות 12' על-ידי גיא פלג, נשמע ניר חפץ, עד המדינה במשפט נתניהו מדבר על ההוצאות והמתנות של בני הזוג נתניהו.

חפץ, בניגוד למה שטען בעבר, הקליט גם את בנימין נתניהו, בהקלטה שהוקלטה לאחר שנודע כי ארי הרו הפך לעד מדינה נשמע נתניהו מזלזל: "זה העדות הגדולה שלהם? ארי הרו? (צוחקים) לא, הם פרסמו שארי הרו אומר שמילצ'ן ביקש ממני ויזה ואני אמרתי לו 'הבאת לי סיגרים?' משהו כזה".

בהקלטה אחרת חפץ מנהל שיחה עם היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, עו"ד שלומית ברנע-פרג על המתנות שקיבל בני הזוג, ובהקלטה אחרת נשמעת שרה נתניהו מתלוננת וטוענת כי הם קיבלו סכום נמוך משמעותית לעומת פרס ואולמרט. זאת למרות שנגד פרס מעולם לא נפתח תיק חשדות ונגד אולמרט התיק נגנז.

בשיחה עם היועצת המשפטית משמע מדבריו של חפץ כי כבר אז חשש שהתיק עלול להגיע לחקירת משטרה: "41 אלף שקל. מה זה? מה זה? מטורף! מה זה חיזוק לוחות שיש? אני רוצה להגיד לך דבר אחד, בסופו של דבר הסיפור של קיסריה זה במאה אחוז יהיה ביאח"ה ולכן את חייבת לדעת שאת תהיי ביאח"ה ואת תאמרי דברים ותוכלי לעמוד מאחוריהם. אני אומר לך שתשמרי כל ניירת וכל דבר..."

בשיחה אחרת עם איש העסקים ג'קי בן זקן הוא מתייחס לאשת עסקים שהצליחה להתקרב לזוג ומסביר כיצד עשתה זאת: "ניקול למדה את החולשות שלה (שרה נתניהו), היא למדה שההיא אוהבת מתנות והיא מפנקת אותה בלי סוף. זה כל הסיפור. זה לא נקלט ג'קי. דברים כאלה הם לא נשלטים. זה אובססיות. גם מילצ'ן קלט את זה והיה, אתה יודע יותר משביקשו ממנו הוא היה מציע מה...הוא קלט חולשה, הוא רצה להתקרב לראש הממשלה מה..."

בשיחה נוספת חפץ מתייחס ל"אובססיביות" של שרה נתניהו: "היא אובססיבית לכל מיני פריטים ישנים. יש את הארונות ענק האלה, הישנים, הישנים של פעם לבן כזה מפלסטיק וזה שעולה שישים שקל. אורזים, שמים בניילון עם פצפצים ושולחים את העובדים איתו לעבוד", אמר, "גיל שפר פתח את הארגזים כי הוא היה סקרן. הוא חטף שוק. הוא ראה שם שמעטס מלפני עשרות שנים".

בתגובה לפרסום 'חדשות 12' מסביבת נתניהו נמסר: "לא נכון. עיוות מניפולטיבי ומגמתי של העובדות. עוד הדלפה פלילית לתקשורת שנועדה לתאם גרסאות-הדלפות שבית המשפט קבע שהן חמורות, ושהמשטרה חייבת לחקור אותן מיד. לא להאמין שיש מי שממשיכים לזלזל כך בבית המשפט ובחוק. על זה נאמר - מהמקפצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר