הדרכה מצולמת

מדריך הכושר מלמד: כך תתאמנו בפארק ליד הבית

מה הם ארבעת קבוצות השרירים העיקריות ואיך תחזקו אותם במתקנים ליד הבית • בכתבת ווידאו מיוחדת עם הדגמות והסברים מקצועיים, תלמדו איך לעשות את זה נכון • וגם: מה אפשר לעשות בלי מתקנים (בריאות וספורט)

כתבינו משה מנס ומדריך הכושר מוטי קסטל יצאו לסשן אימונים בפארק בשכונת גילה (צילום ועריכה: ליאור מזרחי)

כמיליון תושבים מתגוררים בירושלים. כ- 330,000 אלף מתוכם הם שומרי תורה ומצוות אשר מתגוררים בשכונות שונות ובקהילות שונות. כאשר בכל קהילה ועדה יש את הדגשים והרגישויות שלה. מה מותר, היכן ומתי.

"האתגר הגדול הוא להתאים לכל שומר תורה ומצוות מה שמתאים לו" מספרת לנו דגנית פחימה ממונה על הספורט ואורח חיים בריא מטעם עיריית ירושלים בציבור החרדי. "ואנחנו עובדים קשה ליצור פתרונות והתאמות, הכל בשיתוף פעולה ובתאום עם רבני השכונות והקהילות. בסייעתא דשמיא אנחנו יכולים להצביע על עשרות פרויקטים ומיזמים מוצלחים".

"אנחנו עובדים קשה ליצור פתרונות והתאמות, הכל בשיתוף פעולה ובתאום עם רבני השכונות והקהילות" (יח"צ)

כעת בשיתוף פעולה עם כיכר השבת, שלחנו את כתבינו משה מנס שיצא עם מדריך הכושר מוטי קסטל בו תקבלו הדרכה קצרה על שימוש נכון במתקני הכושר ובגינות שהעירייה בונה לכם ליד הבית.

לא צריך לשלם, לא צריך להגיע בשעות מסויימות. פשוט לצאת להתאמן.

"יש 6 קבוצות שרירים" מספר לנו מוטי קסטל, מדריך מוסמך מחדר הכושר 'כושר' "הפרק נדבר על הארבעת המרכזיים.איך להתאמן נכון ומה צריך לעשות.

(בפרק הבא נדבר על מתיחות, על אירובי ועל החשיבות של הספורט שנותן לנו בריאות ואת היכולת להצליח בכל תחומי חיינו)"

"אני עובד עם אברכים ובני תורה רבים" אומר לנו מוטי קסטל "ושומע יום יום כמה בריאות הגוף משפיעה על בריאות הנפש וכמה הספורט עוזר ליכולת הריכוז וההתמדה ועוזר לנו לשבת וללמוד תורה. תודה באמת לעיריית ירושלים שמשקיעה בתחום החשוב הזה".

דגנית פחימה מנהלת באגף החרדי במחלקת הספורט של עיריית ירושלים מציינת כי באתר של עיריית ירושלים יש אופציה שנקראת 'מה יש בשכונה שלי'. שם אפשר להיכנס ולאתר כל דבר (ביניהם גם מתקני ספורט) לפי מיקום (שכונה או רחוב) או לפי סוג המתקן (לצורך העניין, מגרש או או אולם או בריכה וכו') כך שכל תושב יכול למצוא ובקלות את מה שמתאים לו.

אז רק בריאות וכושר!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר