משלוח חיסונים נחת בשבת

רה"מ בנט: "נחשוף את כל המידע כדי שתחסנו את ילדיכם"

רה"מ הבטיח בערב שבת כי משרד הבריאות יחשוף לציבור את הדו"חות שהובילו אותו להחלטה על חיסוני בני 5 עד 11; "אני או רעייתי ניקח את הקטן להתחסן"• משלוח חיסונים נחת בשבת (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

ישראל פותחת שבוע שיכול לצמצם אף יותר את מגיפת הקורונה, שהפציעה לחיינו לפני שנתיים: ביום שלישי הקרוב, כשגם בזה היא תהיה אחת המדינות הראשונות בעולם, ישראל תחל לחסן את ילדיה, בני 5 עד 11, יותר ממיליון, שיצטרפו לבני ה-12 ויותר שיכולים להתחסן זה מספר חודשים. בתוך כך, משלוח של חיסוני פייזר המיועד לילדים, נחת בשבת בישראל.

בדברים שכתב בחשבון הפייסבוק שלו בערב שבת, פנה ראש הממשלה נפתלי בנט לציבור, במטרה להניעו ללכת להתחסן: "אני יודע שיש רגישות מסוימת סביב חיסוני הילדים ושישנם רבים שחוששים לחסן את ילדיהם", כתב ראש הממשלה, "אבל תשובתי לחששות הללו: שקיפות מוחלטת".

בנט הודיע כי כל דו"חות משרד הבריאות יפורסמו לכולם: "אנחנו נחשוף את כל המידע המדעי המוסמך בפניכם, ההורים, ואתם תקבלו החלטה, בדיוק כפי שפתחנו את דיוני הצוות לטיפול במגיפות לצפייה".

ראש הממשלה התייחס לעליית הקורונה באירופה, בעיקר בגרמניה ובאוסטריה: "העולם, בעיקר מערב אירופה, בתוך גל אדום של קורונה. אנחנו נחושים לשמור על אזרחי ישראל מפני המחלה ומפני ההשלכות הכלכליות שלה. זהו גל הילדים, כאשר כחצי מהמאומתים הם עד בני 11".

בנט הבטיח כי ישמש דוגמה לציבור: "יש פה עניין בריאותי חשוב. תופעות ה-Long Covid עלולות ללוות ילדים שחלו במשך שנים, ופשוט להרוס להם את העתיד. אני - או גילת רעייתי - אקח השבוע את בני הקטן, דוד, להתחסן. החובה הראשונה שלנו כהורים היא פשוט להגן עליהם. שמרו על הילדים, וקחו אותם להתחסן".

ראש הממשלה עקץ שוב את ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, בעקבות שחרור בני הזוג אוקנין מהמעצר בטורקיה: "הסיפור הזה היה יכול היה להיגמר אחרת. כדי להגיע לסוף הטוב שלו היה צריך הרבה סיעתא דשמיא, וגם ניהול משבר נכון, שקט ומהודק. עשינו את זה, כולנו יחד", כתב.

בסיום דבריו, ציטט בנט מפרשת וישלח, שקראנו בשבת: "קָטֹנְתִּי מִכֹּל הַחֲסָדִים וּמִכָּל הָאֱמֶת אֲשֶׁר עָשִׂיתָ אֶת עַבְדֶּךָ", והוסיף: "היה שבוע של הרבה חסדים", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר