"צריך לכלוא אותם"

ח"כ דוד אמסלם זועם על הציטוט שיוחס לו; "אשקול לתבוע"

חבר הכנסת אמסלם, מאיים בתביעה כנגד חדשות 12, לאחר שציטטו בשמו שאמר: "אנחנו צריכים לכלוא אותם במכלאות, אחרת הם יהרגו אותנו". הכתב שציטט את הח"כ התנצל (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שוקל לתבוע. דוד אמסלם בכנסת (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

הרשתות החברתיות סערו הערב (מוצ"ש) לאחר שב'אולפן שישי' וב'דה מרקר', ייחסו לחבר הכנסת דוד אמסלם, ציטוט, שהוא לא אמר אותו.

ביום שלישי השבוע, פתח חבר הכנסת אמסלם 'ספייס' (פיצ'ר בו אפשר לדבר עם הגולשים בטוויטר), בו הוא דיבר על התוכניות של הליכוד ביום שהם יחזרו לשלטון. אמסלם תקף בחריפות את הממשלה הנוכחית.

בעיתון 'דה מרקר' צוטט משפט של אמסלם באותו ספייס, בו הוא אמר: "אנחנו צריכים לכלוא אותם (כנראה את השמאל) במכלאות, אחרת הם יהרגו אותנו", הציטוט שהובא בכתבה, אף נדון באולפן שישי של חדשות 12.

לאחר שהתברר שאמסלם לא אמר את הציטוט שציטטו בשמו, כתב 'דה מרקר' רותם שטרקמן התנצל וכתב: "‏התנצלות. אחרי שהפנו את תשומת לבי, הקשבתי שוב לדבריו של ח"כ דודי אמסלם. בניגוד למה שכתבתי לפני כמה ימים, אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים. אמסלם ככל הנראה דיבר בהקשר יועצים משפטיים וראשי המשטרה ואמר: 'אנחנו צריכים להיות מפוכחים ולהבין שמדובר כאן בזאבים שטורפים כל מה שזז ואם אנחנו לא נדע לרסן אותם ולהכניס אותם למכלאה בסוף הם יאכלו אותנו שוב פעם, ואז המדינה הזאת תלך לפי תהום. לא תהיה מדינה יהודית, כך אני מאמין, אתקן את האייטם באתר 'דה מרקר'".

אמסלם הגיב על הציטוט שצוטט בשמו ואמר: "הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת. הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט...".

"אמרתי ולא אתנצל על כך- כשם שהשמאל דורס אותנו היום בוועדות ובכנסת, כך נדרוס אותם כשנחזור לשלטון. לכולם מותר לדבר על בריונים וסמרטוטים, רק לדודי אמסלם לא לכולם מותר לדבר עם הידיים ולהיות בוטים, רק לדודי אמסלם לא⁉️ אז לא עוד".

"אשקול להגיש תביעה כנגד חדשות 12 על כל השקרים והסילופים בכוונה תחילה. לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד או מורא, ואייצג את האמת והצדק של המחנה הלאומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר