15 שנים אחרי

דרמה: מעסיקו של זדורוב שינה את גרסתו

בעדות דרמטית שמסר הבוס לשעבר של רומן זדורוב - החשוד ברצח תאיר ראדה, טען הבוס כי הוא ידע על הרצח לפני בוא המשטרה, מה שסותר את גרסתו לפני 15 שנים (משפט)

רומן זדורוב בבית המשפט (צילום: מאיר וקנין/פלאש90)

בהמשך שלב העדויות במשפטו החוזר של רומן זדורוב, עלה היום (ראשון) על דוכן העדים ראובן ג'נח - מעסיקו לשעבר של זדורוב.

ג'נח, סתר את גרסתו המקורית אותה מסר לפני 15 שנה. בעוד ובגרסתו המקורית טען ג'נח כי לא ידע על הרצח כשדיווח לזדורוב שילדה התעלפה בשירותים, בעדותו היום טען ג'נח שהוא ידע שתאיר נרצחה בזמן ששלח את ההודעה לזדורוב.

בתחילה אמר ג'נח כי לא ידע על כך שתאיר נרצחה בשירותים, אלא רק על ילדה שנפלה שם, אולם בהמשך הוסיף ג'נח וטען כי אשתו סיפרה לו שנרצחה ילדה בבית הספר, ורק בהמשך הוא שוחח עם זדורוב.

הפער בין הגרסאות דרמטי. במשפט הקודם טענה המשטרה שאף אחד לא ידע על הרצח לפני זדורוב, ואילו על פי עדותו החדשה, ג'נח היה זה שסיפר לזדורוב על הרצח.

אחת השאלות החשובות במשפט, עלו בעדותו של ד"ר ערן הרצוג בסוף השבוע שעבר: ד"ר הרצוג, שחתם על תעודת הפטירה טען שהוא ראה שלולית דם מתחת לגופתה של תאיר בעת הגיעו לזירה, ומכיוון שדם לא יכול לזלוג מגופה כמה שעות לאחר הפטירה, הבינו החוקרים שטביעות הנעל שעל הדם אינן יכולות להיות של הרופאים או חוקרי הרצח, והשאלה אם היו בזירת הרצח אנשים נוספים מלבד זדורוב, משמעותית בהחלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר