משפט נתניהו

ניר חפץ: נתניהו ואשתו אישרו מינויי עורכים

עד המדינה נגד נתניהו, ניר חפץ המשיך הבוקר בעדותו כשהוא טוען כי הוא חושש מאיומים לחייו. במהלך העדות פרץ עימות בין התביעה להגנה בשל עקיצה שהופנתה כלפיו (ארץ)

חפץ בעת עדותו בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

עד המדינה במשפטו של בנימין נתניהו, מי שהיה יועץ התקשורת הצמוד של נתניהו ומשפחתו, ניר חפץ, טען היום (שלישי), בבית המשפט כי הוא חושש לחייו בשל הפרסומים עליו ברשת. חפץ טען כי קיבל איומים ברשת מגולשים ולדבריו המשטרה לא טיפלה בנושא. היום עדותו של חפץ הייתה שלא מול נתניהו שקיבל פטור מלהגיע לבית המשפט..

חפץ טען ביום השני לעדותו כי העביר לאלוביץ מסרים רבים ממשפחת נתניהו וכי גם נתניהו עצמו פנה באופן ישיר לאלוביץ'. לדבריו, בוואלה נענו באופן מוחלט לבקשות

במהלך ההפסקה החל עימות בין התביעה להגנה, לאחר שעורך דינו של נתניהו, עו"ד בן צור עקץ את חפץ ואמר לו כשביקש לצאת עם המים לקחת גם את מכשיר ההקלטה, כשהוא רומז להקלטות הרבות שחפץ ביצע. בתביעה לא אהבו את העקיצה וזעמו על כך. התובעת ליאת בן ארי אמרה "דבר כזה לא ראיתי, הדברים שנאמרו פה הם בלתי מכובדים בעליל". מנגד השיבה עורכת הדין רוזן עוזר כי מדובר בסתימת פיות. רק השופטת קטעה את חילופי הדברים בין הצדדים.

לדברי חפץ, יאיר נתניהו הוכיח כי מדובר ביחסים של שוחד בין נתניהו לאלוביץ. לדבריו, "יאיר ניסה להראות להוריו שוואלה! הם לא בסדר - כלומר לא מחזירים על מה שהם מקבלים. אני אמרתי שאלוביץ' יוצא מגדרו. באחת ההזדמנויות יאיר נכנס, מנופף בידו עם אייטם מוואלה! ואומר: אחרי כל מה שעשית בשביל אלוביץ', תראה מה הם מפרסמים".

חפץ טען כי אלוביץ' ביקש ממנו להעביר לאישור משפחת נתניהו מינוי עורך לוואלה. מה שמלמד לדבריו על היחסים בין הצדדים. "שאול ואיריס אלוביץ' לא ממנים עורך בכיר בלי אישור של ראש הממשלה ורעייתו", טען עד המדינה. עדותו של חפץ צפויה להמשיך היום ולהימשך שבועות ארוכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר