ממשלת בנט-לפיד

ח"כ משה אבוטבול: רוצים להעביר אותנו על דתנו

גזירות ממשלת בנט לפיד; הדימוי לימי אנטיוכוס; הרפורמות בדת ומדינה; המתקפה על מתן כהנא והפרובוקציות במליאת הכנסת • ח"כ משה אבוטבול בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ח"כ משה אבוטבול (ש"ס) התארח באולפן 'כיכר השבת' ועלה להתקפה נגד ממשלת בנט-לפיד ורפורמות השר מתן כהנא, אבוטבול התייחס לפרובוקציות שלו במליאת הכנסת והסביר מדוע ח"כ דודי אמסלם צריך לכהן כמשגיח בישיבה. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

היו בעבר שרים חילונים במשרד הדתות. היה את חיים צדוק מהמערך ואת יוסי ביילין שלא העיזו לגעת בקודשי ישראל שזה הרבנות והרבנים כי הם הבינו ש'עד כאן תחום שבת'. אבל כאן הוא בא עם מרץ מיוחד כאילו שהנושא הזה היה חבוי אצלו עד היום".

אתה שותף לאמירות של הריסת היהדות במדינת ישראל?

"ללא שום ספק. מדובר באמירות עדינות לעומת מה שהולך להיות כאן. המצב כהיום הוא שעם הסכנות הללו אנחנו נתגעגע לאנטיוכוס, אם זה בנושא המילה ובשטויות שגלעד קריב מדבר של למול ילדים בבתי החולים כדי לגייר, ואם זה בנושא הכשרות, השבת ולימוד התורה של האברכים וגזירת המעונות.

ח"כ משה אבוטבול בריאיון לישי כהן

"אין נקודה אחד שעליה דילגו. גם מיסים גם גזירות כלכליות, ואני מוטרד לא בשבילי אלא בשביל הדור ותנועת התשובה והמתחזקים, ואני מבקש מהציבור היקר אנא תתפללו כדי שלא נגיע ללהשכיחם תורתך ולהעבירם על חוקי רצונך".

אתה באמת חושב שאנחנו נמצאים בעידן שרוצים להעביר אותנו על דתנו?

"תפתח את העיתונים ותראה שזה המצב. זה נעשה בצורה מאד מודרנית אבל זאת התוצאה".

צפו בריאיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר