עם מאות יועצי רפואה

הוועידה הרפואית השנתית של "חסד בישראל" בשיתוף מאוחדת

בוועידה השתתפו בין היתר, הרב הראשי לישראל, ובכירי המערכת הרפואית • מיטב רופאי מאוחדת הרצו בפני הנוכחים במושבים המקצועיים • מנכ"לית מאוחדת בדבריה: "מאוחדת היא הגדולה במגזר החרדי. הרבה פעמים אומרים במאוחדת שהיא הקופה החרדית ואני שמחה שאומרים כך" • מנהל המגזרים מר בנימין כהן: "הציבור סומך על המקצועיות שלנו, שבכל בעיה רפואית נפנה אותו למומחים הטובים ביותר" • הרב משה ברים מנהל השיווק למגזר החרדי העניק תעודת הוקרה ליוזם הועידה ומנהל קהילת האונליין חסד בישראל חיים קליגר (חדשות רפואה)

הוועידה שהתקיימה באודיטוריום של בית החולים הדסה עין כרם אירחה יועצי רפואה, רופאים ואנשי מקצוע, תחת קורת גג אחת (צילום: באדיבות המצלם)

מאות יועצי רפואה העוסקים במלאכת הייעוץ לרבבות מטופלים נטלו חלק בוועידה השנתית ליועצים רפואיים וטכנולוגיות רפואיות שהתקיימה ע"י חסד בישראל – קהילת האון ליין של יועצי הרפואה בישראל. הוועידה התקיימה בשיתוף עם מאוחדת.

הוועידה שהתקיימה באודיטוריום של בית החולים הדסה עין כרם אירחה יועצי רפואה, רופאים ואנשי מקצוע, תחת קורת גג אחת, הם האזינו למושבים מקצועיים מגוונים ומרתקים אשר אפשרו לציבור יועצי הרפואה להתעדכן במיטב החידושים והטכנולוגיות הרפואיות.

את הוועידה כיבדו בהשתתפותם גם הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו, ח"כ הרב יעקב ליצמן שר הבריאות לשעבר, מנכ"ל הדסה ד"ר ינון בודה, הרב משה קליין, רב המרכזים הרפואיים הדסה ועוד. בפתח הוועידה הביא את ברכתו למתכנסים נשיא המדינה יצחק הרצוג. לאורך היום כולו התקיימו הרצאות ע"י מומחי מאוחדת בנושאים: קרדיולוגיה, סכרת, רפואת משפחה, אשפוז בית ועוד.

כמו כן התקיימו מושבים בתחום רפואה והלכה בנושאי פיקוח נפש, בהשתתפות רבנים ומורי הוראה, אונקולוגיה, סל התרופות, פריון, זכויות החולה ועוד.

בוועידה השתתפה מנכ"לית מאוחדת גב' סיגל רגב-רוזנברג, מר בנימין כהן מנהל מגזרים, וכן נציגים בכירים נוספים מטעם מאוחדת ובהם הרב משה ברים מנהל המגזר החרדי הארצי, הפורום החרדי של מאוחדת ומנהלי קשרי הקהילה של מאוחדת מכל רחבי הארץ, לצד נציגים ומתאמי קשרי קהילה של כל קופות החולים והמרכזים הרפואיים מכל רחבי הארץ.

בדברים שנשאה מנכ"לית מאוחדת גב' סיגל רגב-רוזנברג היא אמרה: "אני שמחה מאוד להשתתף בפעם השניה בוועידה. מאוחדת היא הקופה הגדולה במגזר החרדי שמבטחת את רוב המגזר החרדי. הרבה פעמים אומרים לי את הקופה החרדית ואני שמחה להיקרא כך. אני רוצה להודות לחיים קליגר, שהוא היוזם המקים והרוח החיה של הארגון המדהים הזה".

בסיום דבריה הודתה למנהלי קשרי הלקוחות ולשאר העובדים: "אני מודה למנהלי קשרי הלקוחות שעושים עבודה מדהימה בכל המחוזות, וכך גם ליועצי הרפואה שאני יודעת שמקבלים אוזן קשבת בקופ"ח מאוחדת".

מר בנימין כהן מנהל מגזרים במאוחדת נשא אף הוא דברים ואמר: "חשיבותה של הוועידה השנתית היא בעצם קיומה, בבחינת "ותשועה ברוב יועץ". כדי שנוכל כולנו ללמוד האחד מהשני, להחכים, להעשיר את הידע ומעל הכל – להיות אלו שמספקים את הפתרונות הטובים ביותר, האחד עבור השני. הציבור נושא את עיניו אלינו. הוא סומך על המקצועיות שלנו, הוא סומך עלינו שבכל בעיה רפואית נפנה אותו למומחים הטובים ביותר ולאנשי המקצוע המנוסים ביותר.

יש כאן באולם הזה מאות ואולי אלפי שנות ניסיון בתחום הבריאות. כל אחד וניסיונו רב השנים. אם נדע כולנו, לשתף פעולה ולשאת בעול האחד עם השני, נוכל לראות בחוש את התועלת האדירה היוצאת מהוועידה החשובה הזו". עוד אמר כהן והוסיף "הציבור החרדי, שמרביתו נותן בנו את אמונו, יודע שמאוחדת תעשה הכל על מנת להרחיב עוד ועוד את שירותי הרפואה, באמצעות הקמת מרכזים רפואיים חדשים, פתיחתן של מרפאות חדשות בשכונות, הרחבת השירותים במרפאות הקיימות, קליטתם של רופאים מומחים נוספים, כדי שכל אחד יוכל לקבל את שירותי הבריאות במרחק הליכה מהבית.

אחד מסודות ההצלחה של מאוחדת בציבור החרדי היא העובדה שבכל שכונה, אנו מעסיקים מנהלי קשרי קהילה שזמינים לטובת לקוחות מאוחדת בכל שעות היום והלילה. בתקופת הקורונה, ראינו עד כמה חשובה ונחוצה העבודה המסורה שלהם. אנשים שנותנים את כל כולם לטובת הבריאות של בני אדם אחרים".

הרב משה ברים מנהל השיווק למגזר החרדי במאוחדת העניק תעודת הוקרה ליוזם חיים קליגר ואמר בדבריו כי "זכות בשביל מאוחדת להיות שותפה בקהילה החשובה הזאת. מאוחדת מצטרפת זו הפעם השניה ליוזמה הזו של הוועידה השנתית של קהילת האונליין חסד בישראל וגאה על כך. כקופה מובילה בציבור החרדי אנו רואים כחובה לקדם מפגשים כאלה, על מנת לתת כלים למנהלי קשרי הקהילה, היועצים, להצליח בתפקידים בפן המקצועי מעבר לפן השירותי".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר