הכהונה המטלטלת

"טראמפ חלה בקורונה לפני העימות - והלך"

ראש הסגל של נשיא ארה"ב לשעבר טוען כי טראמפ אובחן כחולה קורונה שלושה ימים לפני העימות הראשון בבחירות 2020 - ובכל זאת בחר להגיע להתמודד מול ג'ו ביידן (בעולם)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ. רימה כדי להגיע לעימות? (צילום: שאטרסטוק)

דונלד טראמפ סיים את תפקידו כנשיא ארה"ב לפני עשרה חודשים וחצי, אך הסיפורים על כהונתו ועל התנהלותו מעוררת המחלוקת ממשיכים לצוף.

בספר חדש שיראה אור בעוד חמישה ימים, גולל מארק מדוז, ראש הסגל האחרון של טראמפ בתפקיד האיש החזק ביותר בעולם, כי הנשיא לשעבר רימה וסיכן חיים - רק כדי להגיע לעימות טלוויזיוני מתוכנן עם ג'ו ביידן, אז מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב.

לטענת מדוז, שלושה ימים לפני העימות הראשון, שנערך בקליבלנד, טראמפ קיבל תוצאה חיובית לקורונה ונדרש לבידוד ביתי, אך העביר לצוות הפקת המשדר תוצאת בדיקה שלילית אחרת, שנעשתה קודם לכן.

"למרות שידעתי שהמועמדים נדרשים להציג בדיקה שלילית שנערכה ב-72 השעות שלפני תחילת האירוע, שום דבר לא יכול היה לעצור את טראמפ מלהגיע לעימות מול ביידן", כתב מדוז בספר זכרונותיו.

בדברים שנשא אמש (רביעי) הגדיר טראמפ את טענת מדוז כ"פייק ניוז".

אילו הפרטים מדויקים, הרי שטראמפ, בן 74 בשעת העימות ונשיא מכהן, סיכן את חייו - לפי שנדרש למנוחה - ואת חיי יריבו, אז בן 77, ואולי אף לסבך את הבחירות האמריקניות.

כזכור, טראמפ אכן אובחן כחולה קורונה, בימים אחרים מאלו בהם היו העימותים הטלוויוזניים, והוא אף אובחן בבית החולים עם קשיי נשימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר