הפרשה המטלטלת

ראש העיר החרדי שוחרר למעצר בית; משפחת הנרצח הגיבה

אחרי כמעט שבועיים, ראש העיר החרדי החשוד במעורבות ברצח אבי אדרי שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים • במשפחה הגיבו: "יום אבל למדינה, ויום אבל לצדק, אנו חושבים שעדיין לא מאוחר לעשות צדק" (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ראש העיר החרדי ששוחרר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש העיר החרדי, ששמו עדיין נתון תחת צו איסור פרסום בעקבות ערר שהגיש, החשוד במעורבות ברצח הנער אבי אדרי בירושלים לפני יותר משלושים וחמש שנה, שוחרר הערב (חמישי) למעצר בית בתנאים מגבילים, אחרי 11 יום.

התנאים המגבילים של ראש העיר כוללים: מעצר בית ביישוב בצפון עד ליום שני. הוא יהיה ראשי לצאת לתפילות השבת. הערב קיבלו אותו בעת שיצא ממעצר קבוצת מקורבים.

מחר צפויה המשטרה להגיש כתבי אישום נגד שני חשודים ברצח הנער ניסים שטרית. אחד מהם הוא ברוך שרביט, שכזכור השבוע הותר שמו לפרסום.

מוקדם יותר היום הגיבה משפחת אדרי, על ההחלטה לשחרר העצורים החשודים ברצח בנם: "משפחת אדרי מוכת תדהמה וצער נוכח אזלת ידיהם של הפרקליטות והמשטרה, אשר לא מצליחים להביא לדין את רוצחיו המתועבים של יקירנו אברהם אדרי ז"ל בשל חוק ההתיישנות".

המשפחה הוסיפה: "זהו יום אבל למדינה, ויום אבל לצדק, אנו חושבים שעדיין לא מאוחר לעשות צדק ולהשיג את הקשורים באופן ישיר לרציחתו בקור רוח מזעזע של איש משפחה ואבא לארבעה ילדים, ולכלוא אותם מאחורי סורג ובריח עד ליומם האחרון. אנחנו נפעל ללא שאת להבאת הרוצחים השפלים לדין".

לדברי גורם במשטרה, "טרם נאמרה המילה האחרונה" והיחידה המרכזית של מחוז ירושלים ממשיכה לחקור את רצח אבי אדרי, שכזכור ראש העיר החרדי חשוב במעורבות בו.

עו"ד אריאל עטרי, סנגורו של ראש העיר מסר בתגובה לשחרור ראש העיר ממעצר: "כפי שאמרנו מהיום הראשון, הקשר של ראש העיר לרצח אדרי הוא כמו הקשר שלו לרצח ארלוזורוב. אנחנו שמחים שגם המשטרה הבינה זאת. באנו חושך לגרש - והצלחנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר