חקירת הלוחמים בפיגוע

אביר קארה תקף: "מח"ש זה 'בצלם' של המשטרה, גוף רקוב ומעופש"

אחרי שחקרו בצעד שלווה בביקורת ציבורית נרחבת את הלוחמים שנטרלו בשער שכם את המחבל, כינה סגן השר את מח"ש "גוף רקוב ומעופש" • וכאן זה לא נגמר (רשתות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אביר קארה בכנסת. אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitousi/Flash90)

ממשיך לתקוף: סגן השר אביר קארה ממפלגת 'ימינה' תקף היום (ראשון) את מח"ש - המחלקה לחקירות שוטרים - באופן חריג, באחת מקבוצות הוואטסאפ של ה'שולמנים'. זאת לאחר שחקרו את שני הלוחמים שנטרלו את המחבל שביצע אתמול בשער שכם בירושלים את פיגוע הדקירה. כך על פי פרסום של ליאור קינן.

"הגעתי לוודא שהשוטרים מקבלים את הכבוד המגיע להם", כתב בקבוצת הוואטסאפ, "בכל זאת גיבורי ישראל. הכי חשוב שיש עורכי דין מלווים, והם לא נתונים לחסדי מח"ש שהפך בשנים האחרונות לארגון 'בצלם' של המשטרה".

בשלב הזה הוסיף קארה ותקף את מח"ש. הוא כינה אותו "גוף רקוב ומעופש שרודף את השוטרים הטובים שלנו כשהם מעיזים להילחם, ומועל בתפקידיו האחרים".

(מתוך חשבון הטוויטר של ליאור קינן)

סגן השר הוסיף לסיום: "הערב נס גדול בזכות התושייה של לוחמי מג"ב בשטח, שלא היססו לרגע. בקלות יכולנו עכשיו להיות בדרך חס ושלום ללוויה במקום זה אנחנו בדרך להדלקת נר חנוכה. איחולי החלמה לפצוע".

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בה תכתובות וואטסאפ של סגן השר דולפות לרשת, בעבר יצא קארה בזעם מקבוצת מפלגת 'ימינה' תוך שהוא כותב "מפלגה של מטומטמים", צילומי מסך של ההודעה הופצו ברשת ועוררו סערה כשבסיומה של הסאגה חזר קארה אל הקבוצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר