באירוע חרדי

דודי אמסלם סימן את ישראל כץ: "מנהיג הליכוד אחרי נתניהו"

הקרב על היום שאחרי: מול החסידים שהתכנסו לאירוע הדלקת נר חנוכה, הצהיר חבר הכנסת מהליכוד, שבירך את הברכה על הנרות, במי הוא רואה את עתיד הנהגת הליכוד, בתום עידנו של בנימין נתניהו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דודי אמסלם (צילום: Hadas Parush/Flash90)

חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד השתתף בליל אמש (ראשון) באירוע מרכזי של הדלקת נר שמיני חנוכה בשכונת נחלת הר חב"ד בקריית מלאכי והצהיר על המעומד שלו בראשות הליכוד, כמחליפו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בתום עידנו.

במהלך האירוע, שאורגן בידי משפחת לרר המקומית לזכר אביהם, חסיד חב"ד ואיש חסד, הרב מאיר לרר ע"ה, נכחו חברי הכנסת אמסלם, ישראל כץ, אופיר כץ, דוד ביטן ונוספים בתנועת 'הליכוד'. בהדלקת הנרות ובאמירת הברכות כובד אמסלם.

בעת שנשא דברים, בפני קהל החסידים שהתאסף בכיכר, הזכיר אמסלם את שר התחבורה לשעבר ישראל כץ ואמר כי בו הוא רואה את עתיד הנהגת הליכוד. "ישראל היה שר תחבורה הרבה שנים", אמר אמסלם.

השר לשעבר הוסיף" "ישראל בולדוזר מי שמכיר אותו. ואני רואה את העתיד של הליכוד לאחר ראש הממשלה בוודאי נתניהו, שיהיה עד 120, בהנהגת ישראל - ולשם אנחנו ממשיכים".

בצמרת הליכוד מבעבע מתחת לפני השטח קרב באשר לזהות 'היורש' של נתניהו. רבים מתמודדים על התפקיד הנכסף. בתקופה האחרונה פרסם נתניהו צילום משותף שלו ושל רעייתו מארוחה עם הזוג כץ. רבים ראו בזה הצהרת כוונות גם של נתניהו עצמו באשר לזהות היורש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר