משפט נתניהו

חפץ: 'נתניהו ניסה לשדוד את כספי המדינה'

ניר חפץ, לשעבר מקורבו של בנימין נתניהו וכיום עד המדינה במשפט נגדו התייצב היום, בפעם השמינית בבית המשפט להמשך עדותו בה טען כי תיק 4000 אינו פלילי לדעתו (בארץ)

חפץ על דוכן העדים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ניר חפץ, לשעבר מקורבו של בנימין נתניהו וכיום עד המדינה במשפט נגדו התייצב היום (שלישי), בפעם השמינית בבית המשפט.

עם עלייתו לדוכן העדים התייחס חפץ להחלטתו להיות עד מדינה נגד מעסיקו לשעבר ואמר: "הבנתי שאני כעד מדינה הולך לשלם מחיר כבד, כמו המיתוג שלי כבוגד והייתי על קרנות הדילמה. המחיר הזה אכן שולם".

חפץ הצהיר מצד אחד שנתניהו זהיר במיוחד בכל הנוגע להתנהלות לא חוקית ואמר: "בכל מקום שהוא חושב שהוא מתקרב לרף הפלילי הוא זהיר שבעתיים ויברח משם בצורה קיצונית. אני כן חייב לסייג בדבר אחד: כשאמרתי לנתניהו שלדעתי יש בעיה בתיק 2000 מבחינת הגבלים עסקיים, ובכל הנושא שנקרא ז'אנר פרשה 1000, נתניהו ידע שהוא מסתובב באזורים הפליליים והוא המשיך ביודעין לנסות לשדוד את כספי המדינה".

לדבריו, נתניהו לא היה מעורב בכלל בכל הקשור למשרד התקשורת וגם ראש המטה של נתניהו במשרד, איתן צפריר היה לדבריו חסר יכולת השפעה. לדבריו, לא היה קשר כלל בין הרצונות של אלוביץ להחלטתו של נתניהו להיות גם שר התקשורת. לדבריו, נתניהו לקח את תיק התקשורת בשל לחץ שהופעל עליו מצד רעייתו שרה ובנו יאיר: "ההתנגדות שלהם הייתה בכאלה דציבלים שלא הייתה לו ברירה אלא לקחת את התיק".

עד המדינה אף הצהיר בעדותו כי לדעתו אין כל דבר פלילי בתיק 4000: "חשבתי ואני עדיין חושב שתיק 4000 לא היה בא לעולם אם נתניהו לא היה ראש ממשלה. קטונתי, אני רק עד, אבל המחשבה שלי היא שלשים סיקור חיובי בנוסחה של שוחד זה על גבול ההזיה. אני הרבה שנים בתקשורת ואני מכיר יחסי קח-תן. אני חשבתי שזה על גבול אג'נדה של רשויות החקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר