"איזו בושה"

אלפים השתתפו בהפגנת הימין בתל אביב

אלפי איש השתתפו בעצרת המרכזית בכיכר הבימה בתל אביב, בהשתתפות רבנים, חברי כנסת, אישי ציבור, פעילי ימין ומשפחות שכולות; "רוצים למחוק את העם היהודי!" (חדשות)

האלפים בהפגנה (צילום: ללא קרדיט)

אלפי איש הגיעו הערב (שלישי) לעצרת הימין המרכזית בכיכר הבימה, שאורגנה על ידי מטה המאבק הלאומי, בשיתוף תנועת הקו האדום, ובהשתתפות רבנים, חברי כנסת, אישי ציבור, פעילי ימין ומשפחות שכולות, זאת כמחאה נגד ממשלת בנט.

כאות מחאה על קשרים שנחשפו לטענת המוחים בין אנשי רע"מ לחמאס בעזה, נתלים בימים אלה דגלי ישראל בהם מופיע לצד המגן דוד - סמל הסהר המוסלמי, במספר מוקדים, כמו כן, במהלך העצרת חולקו סרטים בצבע כחול למפגינים, בדומה לסרטים הכתומים שחולקו במחאת ההתנתקות, כשבכוונת המארגנים לחלק עוד מיליוני סרטים.

בין הדוברים היה הרב יצחק בצרי ממקימי ישיבת המקובלים "השלום" בירושלים, שאמר בנאומו כי "'בימים ההם' - עמדו המתייוונים להכרית את היהדות, את התורה הקדושה 'ובזמן הזה' - יש עמותות מחוץ לארץ שמשקיעות הון בתוכניות איך למחוק את התורה של העם היהודי. השאיפה שלהם זה יהדות ארצות הברית שכולנו רואים ובוכים שמכל ארבעה יהודים בארה"ב יש שלושה מתבוללים".

הרב יצחק בצרי בעצרת (ללא קרדיט)

"הם רוצים להביא את זה לכאן ולמחוק את העם היהודי", זעק הרב, "אנחנו רוצים רק לפי החוק שהשם יעזור לנו שלא יוכלו להחריב את העם היהודי. שהעם היהודי יהיה חי וקיים".

"כולם נעלמו מהעולם, מואב, עמון, בבל. כולם נמחקו ועם ישראל זה דבר פלא שנשאר חי וקיים. עזבנו את בבל ואת כל מדינות העולם כדי להגיע לכאן. הם מתרגשים כשאנחנו מצליחים לעסוק בתורה. הם אומרים אל תניחו תפילין בתל אביב ואנחנו מניחים", הוסיף הרב, "זה כואב להם שאנחנו מביאים יהודים לשמור שבת כהלכתה. אני מברך את הפוליטיקאים השמאלנים שכולכם תחזרו בתשובה אמן", אמר, בסיום דבריו קרא הרב בצרי שמע ישראל יחד עם הקהל במעמד קבלת עול מלכות שמים.

חבר הכנסת איתמר בן גביר אמר בעצרת: "לפני שבועיים נרצח עלם חמודות, ילד של כולנו, אליהו דוד קיי הי"ד, באותו היום של הלוויה בכנסת, מה עושים בשמאל המטורלל? כנס על אלימות המתנחלים", סיפר, "אתם מבינים, מביאים יהודי שנרצח לקבורה והם מדברים על אלימות, תתביישו ,אמרתי להם, אין לכם לב, זעקתי עד שהוציאו אותי".

דברי ח"כ איתמר בן גביר (ללא קרדיט)

"הערב הגיע", סיפר, "הדיונים במליאה התחילו ועליתי על הדוכן והיו"ר היה מנסור עבאס. "בואו נעמוד כולנו דקת דומיה לזכר יהודי שנרצח", אמרתי לחבריי וכולם עמדו, חוץ מאחד. דודי עמד, קרעי עמד, דרעי עמד, אורלי לוי עמדה, עיסאווי פריג' עמד", המשיך לתאר, "ומי לא עמד? השותף שלהם מנסור עבאס. איזו בושה, איזו חרפה אמרתי לו, מנסור איפה הכבוד שלך? למה לא עמדת? יהודי נרצח ע"י בן עוולה ונוכל חמסניק, למה לא עמדת?", זעק.

"ואני אומר לכם למה הוא לא עמד", הוסיף "אין לו כבוד, אין לו בושה והוא מצפצף על כולנו. אבל מנסור לא לבד, הוא למד מעוד מישהו שאין לו בושה, ראש ממשלת ישראל בנט, גם לו אין בושה! נכון הוא לא מהאחים המוסלמים ולא בעד רצח יהודים, אבל הוא כן נותן להם להיות בממשלה וכן שיקר כשאמר שלא יישב עם עבאס, זה אותו בנט שאמר שלא יתן ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה, וכן הונה כשאמר שלא ילך עם השמאל, בושה!".

ממארגני העצרת נמסר: "הציבור הרחב הצביע ברגליים. רבבות הגיעו להזדהות עם המאבק ולמחות נגד התנהלותה של ממשלת ישראל. הממשלה שוכחת שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית, שאבות אבותינו נלחמו להקימה, וכיום היא בפעולותיה מנסה לטשטש את זהותה. אין לגיטימיות לממשלה הזאת ואנחנו לא מקבלים אותה. אנחנו נמשיך להיאבק כדי שמדינת ישראל תישאר מדינה יהודית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר