צפו בתיעוד

רכב חתך את האוטובוס שדרס למוות אישה

רגע לפני שהאוטובוס נכנס אל הצומת - על נתיב התחבורה הציבורית, רכב פרטי חתך אותו משמאלו, בניסיון לפנות ימינה, וגרם לאוטובוס לאבד שליטה ולדרוס למוות את האישה (בארץ)

(צילום: מצלמת אבטחה)

מחקירת דריסתה למוות הערב (שלישי) של האישה בת ה-40, בפינת הרחובות סהרון ושדרות ירושלים בתל אביב, עולה כי האוטובוס איבד שליטה בגלל רכב פרטי.

בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה כי רגע לפני שהאוטובוס חצה את הצומת, על נתיב התחבורה הציבורית, רכב פרטי חתך אותו, משמאלו, בניסיון לפנות ימינה - האוטובוס התחכך ברכב, איבד שליטה, עלה על המדרכה ופגע באישה שנלכדה מתחת לגלגלים, עד שחולצה כשהיא ללא רוח חיים.

שמואל משולם חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח האוטובוס התנגש במשתלה והיא נמחצה תחתיו למוות. למרבה הצער נקבע מותה בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן נהג האוטובוס טופל במצב קל (מחרדה) ופונה לבית החולים".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יוסף ששון, סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה. ראינו אוטובוס בצד הדרך ומתחתיו נלכדה אישה בשנות ה-40. לאחר פעולות חילוץ ממושכות, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר