"חצי שעה לצאת מהעיר"

מצוקת תושבי מודיעין עילית: השרה מיכאלי; "שייסעו בתחבורה ציבורית"

ח"כ מקלב הציג את מצוקת תושבי מודיעין עילית - "היציאה מהעיר לוקחת חצי שעה ויותר", אמר לשרת התחבורה מירב מיכאלי, שהגיבה: "שהתושבים ייסעו בתחבורה ציבורית (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אורי מקלב, שואל את מיכאלי (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת וסגן שר התחבורה לשעבר אורי מקלב הציג היום (רביעי) בכנסת את מצוקת תושבי מודיעין עילית - "היציאה מהעיר לוקחת חצי שעה ויותר", אמר לשרת התחבורה מירב מיכאלי שהגיבה כי על התושבים לנסוע בתחבורה הציבורית.

מקלב פנה לשרת התחבורה במליאת הכנסת והתלונן על המצוקה המתמשכת של תושבי העיר מודיעין עילית: "לצערנו אנחנו עדים למצוקה תחבורתית קשה ביציאה והכניסה לעיר מודיעין עילית, לאחרונה העמידו רמזור חדש שאומנם משפר את בטיחות הנוסעים אך השליך לרעה על הנוחות וזמני היציאה. נדרש כניסה ויציאה נוספות לעיר", אמר מקלב.

"לפני כשנה", הוסיף מקלב, "התחיל משרד התחבורה (כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת'. ח"ב) לקדם את פיתוח כביש הגישה מצומת שילת ועד לעיר כולל כניסות ומחלפים, לצערנו זה לוקח זמן רב ויש להאיץ את הפרויקט הזה, דבר זה חוסם את הכביש ומכביד לא רק על תושבי העיר המונה למעלה משמונים אלף תושבים כ"י, אלא על כל הנוסעים בכביש.

בתגובה לדברי ח"כ מקלב השיבה שרת התחבורה מירב מיכאלי כי משרדה יבחן את תפקודו של הרמזור והבהירה כי מדיניות משרד התחבורה, הינה קידום תחבורה ציבורית ומערכות להסעת המונים ולא פיתוח הכבישים, הוספת עוד כניסה ויציאה לא תשפר את המצב.

"בשנים האחרונות גדלו מספר כלי הרכב בארץ בהיקפים חסרי תקדים זה נובע מפיתוח הכבישים ללא פיתוח מערכות הסעת המונים מתקדמות, הפתרון למצוקת תושבי העיר איתם אני מזדהה הוא תחבורה ציבורית, נביא יותר שירות ונשנה את אופן הנסיעה של הישראלים מכלי רכב פרטיים לתחבורה ציבורית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר