התחזה לאינסטלטור

כתב אישום נגד מתחזה שגנב קשישים | צפו

במשטרת ישראל הגישה כתב אישום, כנגד אדם בן 50, שנהג להתחזות לאיש מקצוע ולעקוץ קשישים במאות אלפי שקלים. החשוד נתפס בשעת מעשה הגניבה • צפו בתיעוד (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החשוד בהונאת קשישים (צילום: דוברות המשטרה)
קצין אח"מ תחנת שכונות - רפ"ק רונן נוח (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל לכדה גבר בן 50, שהתמחה בהונאת וגניבת קשישים, והגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים

המשטרה פתחה בחקירה סמויה עם קבלת דיווחים מאזרחים קשישים, על חשד לגניבות ופריצות בתחבולה שבוצעו בחודשים האחרונים ע"י אלמוני.

מהתלונות עלה כי לחשוד היה דפוס פעולה קבוע, הוא נהג להגיע לבתי קשישים בעיר, ובאמתלות שקריות שונות כמו התחזות לאיש מקצוע בתחום הגז, או התחזות לאינסטלטור.

על פי החשד, החשוד הציג מצג שווא של ליקויי בטיחות חמורים ואז דרש מהקשישים להיכנס באופן דחוף לבדוק את דירתם כאשר בחלק מהמקרים בהם נענה בשלילה היה נכנס בכוח תוך תקיפת הקשישים בדירתם.

בשיטה זו, הצליח הנאשם להתגנב לבתי הקשישים, לחטט בחפציהם בחדרים עד שהיה מאתר את מבוקשו ולגנוב כסף מזומן בשווי כולל של אלפי שקלים, ארנקים וחפצים אישיים יקרי ערך.

קצין אח"מ תחנת שכונות - רפ"ק רונן נוח (צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת החקירה, התבצעה פעילות מבצעית במהלכה חשפו שוטרי תחנת השכונות בשבוע שעבר "על חם" את זהותו של החשוד בזמן שיצא מדירת קשישה נוספת אשר ממנה גנב על פי החשד באותה השיטה סכום כסף גבוה במזומן שנתפס ברשותו.

כאמור החשוד, תושב הצפון בשנות ה-50 לחייו, נעצר לחקירה בתחנה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט עד היום.

בתום מיצוי החקירה כנגד החשוד, הגישה הבוקר התביעה המשטרתית כתב אישום חמור ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין עבירות של התפרצות לדירה, גניבה ותקיפה לשם גניבה בחמישה אירועים שונים בחודשים האחרונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר