התפללו לרפואתו

התדרדרות במצבו של האב שאיבד את ילדיו

מבית החולים בילינסון נמסר כי הצוות הרפואי נאלץ להנשים שוב את יניב מעודד שאיבד בתאונה קטלנית את שני ילדיו. כעת הוא מונשם ומורדם, מצבו מוגדר קשה אך יציב (בארץ)

יניב והודיה מעודד עם ילדיהם ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

לאחר שכבר היה נראה שמצבו משתפר, מבית החולים בלינסון נמסר כי הצוות הרפואי נאלץ להנשים את יניב מעודד שוב. כעת הוא מונשם ומורדם, מצבו מוגדר קשה אך יציב.

כזכור משפחת מעודד איבדה בתאונה קטלנית את שני הילדים הקטנים, הללי בת השש וטוב ראי בן השלוש, שנהרגו בתאונה הקשה ביום שישי ליד צומת עופרים בבנימין.

שני הילדים הקטנים הובאו לבית העלמין ברחובות יחד עם העובר שלא שרד את התאונה הקשה, בעוד ההורים, יניב והודיה מעודד, מאושפזים במצב קשה בבתי החולים בילינסון ושיבא, כשאינם יכולים ללוות את ילדיהם הקטינים בדרכם האחרונה.

בימים האחרונים עברה משפחת מעודד מרחובות ליישוב ברוכין. הוריו של יניב מעודד, סיפרו כי בכל יום שישי בנם מתקשר לאחל שבת שלום והפעם הוא לא התקשר. "חשבנו אולי הוא טרוד, בסוף התברר שהיתה לו תאונה". בליל שבת קצין משטרה הגיע לביתם ובישר להם על הטרגדיה.

שעה קלה לפני כניסת השבת, בכביש 465, רכב פלסטיני שהורד מהכביש בו נסעו אחמד סאלם שלש ובן דודו זיאד אבראהים, עשה פרסה במקום אור - עם קו הפרדה רצוף, וגרם לכך שרכב המשפחה היהודית שהגיע מהצד השני - התנגש בהם בעוצמה.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת ההורים הפצועים - יניב בן אהובה והודיה בת אסתר לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

(באדיבות המשפחה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר