מעצר דרמטי

איים לרצוח בכירים בחסידות חב"ד, חברתו הניפה אקדח על שוטרים

תושב טקסס בן 37 נעצר אחרי שאיים בשלל דרכים לרצוח רבנים חרדים בניו יורק • בת זוגתו הואשמה לאחר שכיוונה אקדח לעבר שוטרים שבאו לעצור אותו • הסיפור המלא (עולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איום ברצח. אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

כריסטופר סטיבן בראון, תושב טקסס, נעצר בסוף השבוע בחשד שאיים לרצוח שלושה רבנים חרדים, חסידי חב"ד, ואת משפחותיהם. כך הודיע ביום שישי האחרון התובע הפדרלי בצפון המדינה. גם בת הזוג של החשוד נעצרה אחרי שתקפה בנשק את הסוכנים שהגיעו לעצור את בן זוגה.

לפי החשד, בראון יצר קשר לפני כחודש עם בכירים בחסידות חב"ד, באמצעות אחד מאתרי האינטרנט של החסידות, ואיים בהודעה להרוג את חברי בית הדין של חב"ד. הוא הוסיף כי ברצונו להרוג את כל היהודים".

עוד עולה כי יומיים לאחר מכן בראון התקשר למטה חב"ד העולמי בניו יורק והשאיר שתי הודעות קוליות שבהן אייטם כי "יקרע את עיניהם ולשונותיהם של כל הרבנים שימצא, ויהרוג אותם". על דבריו אלה חזר גם בשיחת טלפון נוספת שביצע.

ב-8 בדצמבר הגיעו כוחות אכיפת החוק לביתו של בראון כדי לעצור אותו. הוא התנגד למעצר וסירב לצאת מהבית. בסופו של דבר השוטרים נכנסו לדירה ואזקו אותו באזיקים.

לפי הדיווח ב-VIN-news, בראון ובת זוגתו הופיעו לראשונה בבית המשפט הפדרלי ביום חמישי האחרון אחד הצהרים. הוא מואשם באיומים ברצח ואם יורשע - צפוי לרצות עונש של עד חמש שנות מאסר. ג'ונס, בת ה-28, עומדת בפני מעצר של עד 20 שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר