נשואים, זה בשבילכם: 5 דברים שאסור להגיד לרווקים

כשאנשים מתחתנים, הם נוטים לנדב עצות לאלו שעדיין לא זכו לעשות זאת ולא תמיד נעים לשמוע אותן. אז הנה המשפטים המובילים שעליכם להפסיק להגיד לחברים הלא נשואים שלכם (MEN)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

להיות רווקים זה נחמד לעתים - אין צורך לרוץ לאסוף את הילד מהגן, לשים את הדברים שלכם במקום או לדאוג שיהיה מספיק כסף בבנק בסוף החודש, ללחם וחלב. אבל עם זאת, כשהאנשים מסביב בונים את ביתם, הם נוטים לנדב עצות לא רצויות לאלו שעדיין לא זכו לעשות זאת. למרות שכוונותיהם טובות לחלוטין, כל אותן "פניני חוכמה" לא תמיד נעימות לאוזן.

האתר "פיור וואו" ערך משאל באינסטגרם, בקרב קהל הקוראים הפנוי שלו, לגבי הדברים שנמאס לו לשמוע. אז להלן, המשפטים המובילים שעליכם להפסיק להגיד לחברים הלא נשואים שלכם - ומה תוכלו לעשות עבורם, כדי להראות להם שאכפת לכם:

1. "אתה צריך להוריד את הסטנדרטים שלך; אף אחת לא תצא איתך עם התנאים האלה"

זו דרך מאד לא חיננית לרמוז שהחבר שלכם פשוט צריך להתפשר. אין שום דבר רע ברצון שלו לוודא שהשותפה הפוטנציאלית שלו לחיים תהיה זהה לו ברמתה האינטלקטואלית והרוחנית וזכותו להמשיך לחפש את האחת במרץ, עד שימצא מישהי שעומדת בקריטריונים הללו. מערכות יחסים הן, כמובן, עניין של תן וקח - אף אדם אינו מושלם. אבל כשזה מגיע לדברים שחשובים למישהו, בין אם אלו שאיפות כלכליות או מראה חיצוני - או שניהם גם יחד! - אתם לא אמורים להאשים את חברכם בחוסר חיבור למציאות.

2. "אולי תהיה אסרטיבי יותר"

החבר שלכם הוא לא צריך לשנות את עצמו ו"לשחק את המשחק" כדי למצוא חן בעיני אנשים. כשהוא יפגוש את הבחורה הנכונה, היא תאהב את מה שהיא תראה וזה פשוט יעבוד ביניהם. ככה פשוט וקל.

3. "טוב, לא הכל כיף, אתה יודע! נישואין זה הרבה עבודה"

אנחנו מבינים שאולי אתם מנסים לנחם את חברכם, אבל אנחנו אנשים בוגרים ומבינים שמערכות יחסים באות עם הקרבה, סבלנות וכל הדברים הטובים האלה. גם אם החבר שלכם הוא האדם הכי עצמאי שאתם מכירים, לרצות להתחתן זה נורמלי לחלוטין.

4. "תפסיק לחפש כל כך הרבה! זה יקרה כשתפסיק לעשות את זה"

קודם כל, יש עניין של השתדלות ואם החבר שלכם יוצא לפגישות מדי יום, מגיע לו צל"ש על כך שהוא מוכן לספוג את האכזבות הכרוכות בהן שוב ושוב ושהוא "מתאבד" על המטרה שלו, להינשא - והסיכויים שזה יקרה בזמן שהוא יושב בבית, קלושים עד אפסיים. אז תנו לו לצאת ולחפש את הנפש התאומה שלו בלי לשפוט.

5. *כל דבר* על שעון ביולוגי

סעיף זה חל על כל אישה, תמיד, לעולם ועד, בלי קשר למצב הזוגי שלה. בסדר?

מה לעשות במקום

מציאת בת זוג עלולה להיות מתישה, בלשון המעטה. אז לפעמים כל מה שהבסטי שלכם צריך זה את התמיכה שלכם. אחרי דייט גרוע או קבלת תשובה שלילית, הזמינו אותו לערב מהנה. הכינו או הזמינו אוכל, שוחחו ותנו לו פשוט לפרוק. במקום לנסות מיד לשדך לו מישהי שאתם חושבים שמתאימה לו, תנו מקום לדברים לקרות באופן אורגני ואל תלחצו יותר מדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר