מקרה אבסורדי נחשף

האם נפטרה, במשרד הבריאות המשיכו לוודא שהיא בבידוד

האם נפטרה מקורונה, אך המשטרה המשיכה לוודאות עם בנה שאינה מפירה בידוד • הסיבה: משרד הבריאות לא הסיר מרשימת חייבי הבידוד נפטרים שלא מקורונה (חדשות, בארץ)

אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

בדו"ח מבקר המדינה על הגל השלישי והרביעי של הקורונה שהפיק מבקר המדינה מתניהו אנגלמן ומתפרסם היום (שלישי), מגולל מקרה אבסורד שהתרחש במהלך הכנת הדו"ח ונפתר רק לאחר הגשת תלונה ופניית הנציבות.

מתלונן פנה לנציבות וטען, כי אף שאימו נפטרה מקורונה כחודש לפני הגשת התלונה, המשטרה עודנה מתקשרת אליו בכל שבוע כדי לוודא שהאם שומרת על כללי הבידוד. המתלונן ציין כי שיחות אלו גורמות לו עוגמת נפש רבה, וכי כל פניותיו למשרד הבריאות ולמשטרה לצורך הסרת שמה של אימו מרשימותיהם לא הועילו.

בתגובה על פניית הנציבות מסרה המשטרה, כי רשימות החייבים בבידוד מועברות אליה ממשרד הבריאות. משרד הבריאות מסר לנציבות כי בתחילת משבר הקורונה הסיר מהרשימות המועברות למשטרה רק את הנפטרים שסיבת פטירתם הייתה קורונה. לגבי אימו של המתלונן, היה רשום במערכת הממוחשבת של המשרד "נפטרה לא מקורונה", ולכן שמה לא הוסר מהרשימות, אולם לאחר פניית המתלונן בנושא, הוסר שמה של אמו מהרשימות.

משרד הבריאות הודיע לנציבות, כי תיקן את מערכת המחשוב שלו וקבע בה שגם נפטרים לא מקורונה יוסרו מרשימת החייבים בבידוד המועברת למשטרה. המשטרה מסרה כי בעקבות התלונה הופקו לקחים, וכי רשימת החייבים בבידוד מופצת לצוותים האוכפים את הנחיות הבידוד בתדירות גבוהה יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר