"בעקבות איומים"

אבטחה הוצמדה ליו"ר רע"מ מנסור עבאס

יו"ר מפלגת רע"מ, חבר-הכנסת מנסור עבאס, יזכה לאבטחה צמודה, בעקבות איומים שקיבל. מוקדם יותר נעצר בן 27 שפרסם קריאה "לבצע לינץ'" בשר לביטחון-פנים (אקטואליה)

(צילום: David Cohen/Flash90)

יו"ר מפלגת רע"מ, חבר-הכנסת מנסור עבאס, יזכה לאבטחה צמודה משלו, וזאת בעקבות איומים שקיבל על רקע כניסת מפלגת רע"מ אל ממשלת בנט-לפיד.

כזכור, זו הפעם הראשונה בה מפלגה ערבית נכנסה לממשלה, מה שעורר סערה עם כניסתה הרשמית לקואליציה ועדיין מעורר הדים - למרות שחלפו למעלה מחמישה חודשים מאז הקמת הממשלה.

במקביל, מוקדם יותר היום עצרה המשטרה גבר בן 27 שפרסם פוסט בפייסבוק על השר לביטחון פנים, עומר בר לב, זאת בעקבות ציוץ של השר שעורר סערה, בפוסט נכתב בין היתר "הלוואי ויעשו עליך לינץ' יא בוגד".

כזכור, אמש פרסם בר-לב ששוהה כעת בביקור רשמי בארה"ב, כי נפגש עם תת מזכירת המדינה של ארה"ב ובין היתר שוחח עמה על "אלימות המתנחלים", כלשונו, הציוץ עורר זעם גדול כשרבים טענו כי אין מידתיות וכי האלימות הערבית גדולה הרבה יותר.

בר-לב צייץ בתגובה ותקף: "אני מבין שבאמת קשה לחלקכם ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם וממשלות זרות מתעניינות בנושא. אני ממליץ למי שקשה לו, שישתה כוס מים".

סוגיית האבטחה זוכה לכותרות רבות בשבוע האחרון, כשבתחילת השבוע ועדת השרים החליטה להסיר את האבטחה ממשפחת נתניהו, זאת בעקבות המלצת גורמי הביטחון, ההחלטה עוררה סערה רבה כשבני המשפחה טענו כי הם מקבלים איומים על חייהם וכי ההחלטה פוליטית ואינה מקצועית כשהם עדיין זקוקים לאבטחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר