"רק צעד שגוי אחד"

איראן מאיימת: זו מפת המטרות בישראל

לאחר הדיבורים על תקיפה ישראלית אפשרית באיראן, העיתון האיראני "טהרן טיימס" פרסם בעמוד השער את מפת ישראל עם סימונים של מה שלטענתו הם מטרות בישראל (אקטואליה)

(צילום: ללא קרדיט)

האיראנים משיבים באיומים על הרמיזות הישראליות לתקיפה צבאית אפשרית כנגד תכנית הגרעין האיראנית. העיתון האיראני "טהרן טיימס" שיוצא בשפה האנגלית, פרסם הבוקר (רביעי) בעמוד השער שלו איום על ישראל תחת הכותרת "רק צעד שגוי אחד", כשהוא מפרסם את מפת ישראל עמוסת סימנים אדומים שאמורים לייצג מטרות לתקיפה איראנית.

העיתון כתב כי "העלייה באיומים הצבאיים על איראן מלמדת שהציונים שכחו שאנחנו מסוגלים להכות אותם מכל מקום". למותר לציין כי מידת האמינות של המפה מוטלת בספק כך שייתכן מאד והגרפיקאי של העיתון התבקש פשוט לפזר עליה סימנים אדומים לפי אוות נפשו.

שער העיתון

מפקד צבא איראן, מוחמד באגרי, צוטט בכתבה אומר כי "איראן לעולם לא מזלזלת באיומי האויב. למרות האמון שלנו במצב ההרתעה של המדינה, כוחותינו ערוכים לאיומים הקטנים ביותר בתחום האסטרטגי".

באגרי הוסיף לעיתון כי הצבא האיראני נמצא ב"עירנות מרבית התואמת את מצבו של האויב. ברמה האסטרטגית אין בכוונתנו לפגוע באף אחד, אבל ברמה המבצעית והטקטית אנחנו מוכנים לתגובה נחרצת ולהתקפה מהירה".

בכתבה צוינה הידיעה כי צה"ל ביקש לאחרונה מהפנטגון להקדים קבלת שני מטוסי תדלוק חדשים מתוצרת בואינג שנזקקים לצורך תקיפה במרחק גדול וסורב לבינתיים. ישראל אמורה לקבל את המטוסים בעוד כארבע שנים על פי העסקה עם האמריקנים וכרגע היא מצוידת במטוסים ישנים בין כ-50 שנה.

שר הביטחון בני גנץ שביקר בימים האחרונים בוושינגטון שוחח עם האמריקנים על אפשרות של תקיפה ישראלית באיראן ועל פי הדיווחים אף ישנם דיבורים על אימונים משותפים לקראת תקיפה כזו. אם כי יש לציין שמבחינת הבית הלבן תקיפה צבאית היא מוצא אחרון בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר