מעבודה לחוויה

משעשע במיוחד: 7 עבודות הכי כיפיות בעולם

אנחנו חיים בשביל לעבוד ועובדים בשביל לחיות • אוהבים את מקום העבודה שלכם או מחפשים לעזוב? • 7 עבודות שכולם רוצים לעבוד בהן: משינה נעימה ועד טועם בירה (מעניין)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
אוהב שוקולד? בוא להרוויח על זה (צילום: שאטרסטוק)

שוב קמים בבוקר ושוב יוצאים לעבודה? אתם מאלה שנמאס להם מהעבודה או מאלה ששמחים לעבוד בה?

כתוב באיוב (ה,ז): "אדם לעמל יולד". אנחנו עובדים בשביל לחיות וחיים בשביל לעבוד, אומר הפתגם. אבל, רגע. למה לעבוד קשה אם אפשר למצוא עבודה קלה ונעימה.

בואו נצא לדרך ונגלה את העבודות הקלות והנחמדות ביותר בעולם ולעיתים המכניסות ביותר. ומי שיישאר עד סיום הכתבה יקבל גילוי נאות של כותב השורות.

תישן על זה – תקבל כסף

אחת העבודות הקלות והנחמדות ביותר היא פשוט לישון ולהרוויח על זה כסף. איך? כמה אפשרויות לפניכם. לעיתים יש חברות מזרונים שמחפשים אנשים שפשוט ישנו על המזרונים שלהם. ה'עובד' צריך לחתום שהוא מוכן שיערכו עליו מחקר, באיזה תנוחה, האם היה לו נוח, איך הוא יושן ואיך זה משפיע לו לאחר מכן על הזיכרון והינה דרך קלה להרוויח אלף חמש מאות דולר לחודש.

תישן על זה - תקבל כסף (שאטרסטוק)

יש אוניברסיטאות שעושים מחקרים על המוח האנושי, הם צריכים אנשים שישנים כדי לבדוק איך המוח שלהם עובד בזמן השינה ובזמן ההתאוששות ממנה. גם הם משלמים סכומים זהים לאמור לעיל'.

טועם שוקולד

מי לא אוהב שוקולד? אוהבים הרבה מאוד שוקולד? ישנן חברות שמחפשות 'טועמי שוקולד'. הטועמים עוברים הכשרה כדי להבחין בין המרקמים השונים ואז הם פשוט טועמים את השוקולד ונותנים את חוות דעתם. ממש כמו יין – רק במתוק יותר. מה שיותר מתוק בעבודה הזאת זה הסכום אותו מקבלים הטועמים: על פי הדיווחים שבידי הם מרווחים בין 25 אלף דולר ל-70 אלף דולר. מה עושים עם כל הטוב הזה?

חופשה? זמן לעבוד

רשת בתי מלון בסין שכרה שלושה אנשים שיהיו 'לקוחות סמויים', עליהם לבדוק את טיב החדר, האם הוא נקי, האם המצעים נוחים ונעימים, האם נעלי הבית נוחות והאם הם באופן כללי נהנים מהמקום. מה שבטוח - לבודקים לא היה זמן לחופשה מהנה, הם 'עבדו קשה'..

שומר בית

מיליונרים שבאים להתגורר רק ב'בית נופש' בקיץ וכדומה צריכים מישהו שישמור על הבית במהלך השנה כולה כשהוא עומד ריק. השומר מרוויח שכר ממוצע של כ-200 דולר לשבוע לא כולל הוצאות מחייה ועליו – חוץ מלשמור על הבית – לנקות אותו, להחליף מים בבריכה, לדאוג לחיות המחמד שבדרך כלל יש לבעלים ולשמור על הסדר.

יועץ אתר נופש

זה מקבול רבות בעולם התקשורת ולא רק. בית נופש נותן חופשה בחינם למשפחה שלימה על מנת שבסיום הביקור תכתוב המלצות טובות על המקום. אה, וחוץ מחופשה אפשר להרוויח על 'מכתב המלצה' 1200 דולר. נחמד.

טועם בירה

אוהבים לשתות? מקומות שמייצרים בירה מחפשים בדרך כלל טועמים מקצועיים שיתנו את חוות דעתם על טעם המשקה. הדרישות: חוש טעם מפותח, הכרות עם עולם הבירה ויכולת לעמוד בסוף העבודה על הרגליים ושלא יגררו אותך הביתה...

כמה מרוויח טועם בירה? לא הצלחנו לדעת, הוא היה שתוי (שאטרסטוק)

אוהבים פארקים אקסטרים?

מאחורי כל חוויה יש מי עובד 'קשה' כדי שנהנה. פארקים מעסיקים אנשים שיבדקו את איכות המוצרים. כמו החוויה ברכבת המתהפכת, בודק מגלשת מים שיבדוק האם יש מספיק מים במגלשה ואפשר להתגלש בשיא החוויה ועוד. ליהנות ולעבוד – זה בדיוק התפקיד.

נשארתם עד לכאן? מגיע לכם גילוי נאות: אני עובד בעבודה שאני אוהב. ב"ה. זכיתי (כך מספרים) שיש לי חוש כתיבה ואני שמח מדי בוקר לקום לעבוד ולהשתמש בחוש המבורך הזה, בטח באתר המכובד 'כיכר השבת'. חשוב שנאהב את העבודה שלנו, כך נפיק ממנה את המיטב.

עבדו בעבודה שאתם אוהבים – ולא תעבדו יום אחד בחייכם.

• לא מרוצה ממקום העבודה שלך? הנה 6 סיבות לקום ולעזוב את מקום העבודה.

• רוצה לעזוב את מקום העבודה? כנס קודם לכתבה ורק אז תחליט.

רוצים לספר לנו על עוד מקומות עבודה מגניבים? כתבו לנו בתגובות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר