עימות בין משרדי

במשרד החינוך תוקפים את משרד הבריאות "גורמים פופוליסטים"

משרד החינוך מגיב בתקיפות לאחר שבמשרד הבריאות האשימו כי אנשי משרד החינוך לא העבירו את נתוני תחלואת הקורונה המלאים. "מצרים על הדרך הפופוליסטית" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
השרים הורביץ ושאשא ביטון (צילום: מרים אלסטר פלאש 90)

עימותים בין המשרדים: בעקבות הודעת משרד הבריאות הבוקר (חמישי) שאישרה כי משרד החינוך לא העביר נתונים על הכיתה הירוקה ובכך חיזקה את הטענות שנשמעו בהקלטות עובדי משרד החינוך, כעת משרד החינוך מגיב בתקיפות.

בהודעה שנמסרה מטעם משרד הבריאות נכתב כי "מרבית נתוני הכיתה הירוקה אכן התקבלו ממשרד החינוך, למעט נתוני הנוכחות".

במשרד החינוך טענו כי הנתונים לא היו קיימים ולכן לא שותפו ותקפו: "מצרים על הדרך הפופוליסטית שבחרו אותם גורמים עלומים כדי לפגוע באנשי המקצוע של המשרד, שעושים מלאכתם לילות כימים בתחום חשוב זה".

"מדובר בנתונים המתייחסים להיעדרות מבית הספר מסיבות שונות ומגוונות יודגש, כי מראשית התכנית היה ידוע לכל המשתתפים בתכנית, כי אין בנמצא מערכת מידע מרכזית וארצית אשר תקבל דיווח שוטף מתוך מערכות המידע של בתי הספר. לנוכח זאת, נתונים אלה לא היו זמינים", נטען בתוקף.

במשרד הצהירו על דרכי ההיערכות לקראת העתיד: "משרד החינוך החל לפתח וסיים מערכת דיווח נוכחות לטובת ניטור 'הכיתה הירוקה'. המערכת עולה בימים אלה, והנתונים יונגשו באופן שקוף, מלא ומסודר כמו יתר הנתונים".

כזכור, הדלפת הקלטות של עובדים שפוטרו ממשרד החינוך ביום שלישי האחרון עוררו סערה רבה, שאשא-ביטון שעוד קודם לכן נקלעה לסערה בעקבות פיטוריו המתוקשרים של מנכ"ל המשרד, יגאל סלוביק, נקלעת עכשיו לעימות נוסף והפעם מול משרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר