כמעט 48 שעות אחרי

במודיעין וטכנולוגיות מתקדמות: החיפושים אחר רוצחי יהודה דימנטמן נמשכים

"לא נחדל עד שנלכוד את המחבלים", הבטיח הרמטכ"ל אביב כוכבי סמוך לכניסת השבת, באזור שבו נערך הפיגוע • כמעט שתי יממות חלפו והחיפושים עודם נמשכים • תיעוד (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
כוחות צה"ל בזירת הפיגוע (צילום: דובר צה"ל)

החיפושים אחר שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בפתח היישוב חומש שבצפון השומרון, ביום חמישי האחרון, נמשכים. סמוך לכניסת בשבת ביקר הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, יחד עם ראש שירות הביטחון הכללי רונן בר, במקום בו התרחש פיגוע הירי והצהיר כי לא יחדלו עד אשר ימצאו המחבלים.

״אני שולח את תנחומיי למשפחת דימנטמן ומוסר איחולי החלמה לפצועים", אמר הרמטכ"ל בתום הסיור. "צה״ל וכוחות הביטחון ממשיכים במרדף אחר המחבלים שהיו מעורבים בפיגוע".

עוד הוסיף כוכבי: "לצד המאמץ המודיעיני תגברנו גם את הכוחות הלוחמים ואנו נמשיך לפעול ולהרחיב את הפעילות המבצעית ככל שנידרש. לא נחדל עד שנלכוד את המחבלים".

(צילום: דוברות צה"ל)
הרמטכ"ל בזירת הפיגוע (צילום: דוברות צה"ל)

בביקור השתתפו מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף אבי בלוט, ראש המנהל האזרחי, תת-אלוף פארס עטילה, בכירי שב"כ ממרחב איו"ש ומפקדים נוספים.

בהמשך קיים הרמטכ״ל הערכת מצב, בה סקר מפקד החטיבה המרחבית שומרון, אלוף-משנה רועי צוויג, את היערכות הכוחות בגזרה לנוכח האירועים האחרונים.

(צילום: דוברות צה"ל)

מצה"ל נמסר: "צה״ל והשב"כ מובילים את המרדף אחר המחבלים תוך שימוש במודיעין וטכנולוגיות מתקדמות. צה"ל ממשיך גם בתגבור מאמצי ההגנה באיזור".

הרמטכ"ל בזירת הפיגוע (צילום: דוברות צה"ל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר