כל מה שכדאי לכם לדעת

הרפורמה בטלפונים הכשרים ובהלת ה'אומיקרון' • הכלכלית

האם מורי הדרך בדרך להסבת מקצוע? • מה יעשה האומיקרון לכלכלת העולם? • הרפורמה בטלפונים הכשרים • מה זה 'איגוח' והאם לעשות זאת? • האם לקנות מוצר במבצע - או לברוח? • צפו (הכלכלית)

(צילום: כיכר השבת; תמונה: שאטרסטוק)

'התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת', בהגשת רפאל כהן וציקי ברנדוין עם כל הנושאים הכלכליים הבוערים בכלל ולמגזר החרדי בפרט, וכל מה שחשוב לדעת - לצד הפינות הפופולריות: "עובר ושב", "כסף קל", "יש לי מושג", וגם, ריאיון אחד מרתק ומיוחד.

הפינות האהובות

כותרות הכלכלה:

זן האומיקרון מתפשט ומשתלט על העולם, כשבמדינות שונות באירופה הכריזו על סגרים ומגבלות על לא מחוסנים, זאת בצל ביקורת חריפה נגד המגבלות. האם גם בישראל אנחנו בדרך להגבלות קשות? והאם ראש הממשלה נפתלי בנט יוכל בכלל להטיל מגבלות מבחינה כלכלית ואלקטורלית?

עובר ושב:

השבוע כתבנו שלומי מלוביצקי יצא לרחוב לראות מה אתם חושבים על הצעד הראשון ברפורמת הטלפונים הכשרים שיוזם שר התקשורת יועז הנדל; האם היא תעקר מתוכן את "המספרים הכשרים" ותאפשר לכל אדם להחזיק במכשיר לא כשר? וגם, כמה מכשירים אתם מחזיקים?

יש לי מושג:

השבוע בפינת 'יש לי מושג' נבין מהו בעצם המושג 'איגוח', והאם כדאי לנו לעשות את זה? וגם, מה בכלל המשמעות המילולית של המילה איגוח? בנוסף, בדקנו איך איגוח קשור למשבר הכלכלי העולמי ב-2008 - והאם התרחיש שהכה כלכלות רבות בעולם - יכול לחזור?

כסף קל:

השבוע בפינת 'כסף קל' האהובה נדבר על מבצעים וקניות - האם לקנות מוצר מסוים במבצע חוסך לנו כסף או בעצם רק גורם לנו לקנות יותר? מתי כדאי לרוץ ולחטוף את המבצע לפני שיגמר, ומתי כדאי לברוח ממנו כמו מאש?

ריאיון השבוע:

השבוע בריאיון השבוע רפאל כהן שוחח עם אהרן גולדהבר, מורה דרך ומדריך טיולים. בריאיון דנו השניים במשמעות הכלכלית של הצעתו של שר האוצר אביגדור ליברמן שמורי הדרך 'יחליפו מקצוע'. בנוסף, מה הנזק שייעשה לנו כחברה, אם נוותר על ענף מורי הדרך?

צפו בתוכנית המלאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר