כל מה שכדאי שתדעו

'העוקץ הניגרי', ביטוח חינם ודיבידנדים • התוכנית הכלכלית

האברך שהגיע להדפיס מסמכים וניצל מ"העוקץ הניגרי" • מי מקבל דיבידנדים ואיך זה קורה למרות שהחברות מפסידות? • יש לכם ביטוח חינם!! הידעתם? • צבא מקצועי, כן או לא?! • צפו (הכלכלית)

רפאל כהן ומשה מנס | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק, כיכר השבת)

'התוכנית הכלכלית' של 'כיכר השבת', בהגשת רפאל כהן ומשה מנס עם כל הנושאים הכלכליים הבוערים בכלל ולמגזר החרדי בפרט, וכל מה שחשוב לדעת - לצד הפינות הפופולריות: "עובר ושב", "כסף קל", "יש לי מושג", וגם, ריאיון אחד מרתק ומיוחד.

הפינות האהובות

כותרות הכלכלה

האם אלון מאסק מוכר את טסלה? האינפלציה בארה"ב ואיך היא קשורה אלינו? המס על השתיה המתוקה, אחוז הסוכרתיים במגזר החרדי והפרופסור שלא גילה שהוא בא מטעם 'קוקה קולה' והחינוך לכלכלה שלא קיים במוסדות החינוך.

עובר ושב

בשבוע שעבר, בלי הרבה רעש, נכנס לתוקפו חוק חדש - חוק הפיקדון, החוק שמבטל סופית את מיחזוריות הבקבוקים. בפינת 'עובר ושב' יצא כתבנו שלומי מלוביצקי עם הצלם שמעון בן עזרא לבדוק כמה מהציבור מכיר את החוק, והאם הוא הולך לשנות את הרגלי המיחזור שלנו? וגם, האם חרדים יחזירו לסופר בקבוקים תמורת דמי הפיקדון, ומה אומר הסקר המפתיע של קבוצת גיאוקרטוגרפיה עבור המשרד להגנת הסביבה? אל תפספסו...

כסף קל

האם ידעתם שאתם זכאים לביטוח חינם? האם ידעתם שאם אתם עובדים בצורה מסודרת - יש לכם ביטוח? בפינת 'כסף קל' עם המנהל המקצועי במסילה לכלכלה נבונה, נחום ברוק, הוא ייתן לנו עצות חינם על ביטוחים. וגם מונולוג כואב של משה מנס על תחום המלמדים בתלמודי התורה...

יש לי מושג

ומה בנוגע לדיבידנדים? מי מחליט מתי לחלק ועל פי מה? איך יתכן שבשנה שהחברה מפסידה כסף - היא עדיין מחלקת רווחים? האם תמיד היא נותנת כסף ומתי המדינה החליטה להקפיא חלוקה של כסף? כל זאת בפינת יש לי מושג עם דניאל שבקס, מנהל החטיבה הפיננסית בהרשוביץ פתרונות.

ריאיון השבוע

רפאל כהן בריאיון מרתק עם ששון חדד, לשעבר היועץ הכספי לשני רמטכ"לים, בני גנץ וגדי איזנקוט; צבא מקצועי, כן או לא? כמה חיילים נצטרך בעוד כמה שנים? מה יקרה עם אחוז המתגייסים ימשיך במגמת הירידה הנוכחית? מה הצדדים הנוספים, שאינם כלכליים, שיכולים להיות בעיה? והאם החרדים צריכים לתמוך בהצעת שר הביטחון גנץ, שתשלב שירות לאומי כחלק מגיוס חובה?

צפו בתוכנית המלאה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר