"רצח אופי, תתביישו"

חיילי צה"ל הותקפו בחומש? תלוי מי שואלים

בחומש תוקפים בחריפות את דובר צה"ל שטען כי חיילים הותקפו בחומש. "לא הספיק רצח חברם לספסל הלימודים?! עכשיו דו"צ ובני גנץ שופכים את דמם בשקרים מכוערים" (ארץ)

הריסת המבנים הבוקר בחומש (צילום: ישיבת חומש)

דובר צה"ל מסר מוקדם יותר כי לפנות בוקר (ראשון) הגיעו מאות מתיישבים אל שטח המאחז ״חומש״. לטענתו, המתיישבים פעלו באלימות כלפי כוחות הביטחון, פרצו מחסומים שהוצבו בשטח ונכנסו לשטח היישוב המפונה על מנת לנסות ולהקים במקום מבנים בלתי חוקיים.

על פי ההודעה, כוחות צה"ל, מג"ב ומשטרה ניסו לחסום את הגעתם של המתיישבים ואלו הפעילו אלימות פיזית ומילולית, השחיתו רכוש צבאי וחסמו את מעבר הכוחות. בנוסף, לוחם צה״ל נפצע קל כתוצאה מפגיעת רכב מתיישבים.

"צה״ל מגנה כל גילוי אלימות כלפי כוחות הביטחון ויפעל בנחישות ביחס לכל ניסיון פגיעה באנשי כוחות הביטחון הממלאים את תפקידם לשמירה על ביטחון אזרחי ישראל. צה״ל ימשיך להתמקד בשמירה על בטחון האזרחים וזאת לצד אכיפת החוק ומניעת פעילות בלתי חוקית באשר היא", מסר דובר צה"ל.

לנוכח הדברים ישיבת חומש מפרסמת תגובה חריפה להודעת דובר צה"ל, "אנו דוחים בשאט נפש את השקרים החמורים של דובר צה"ל. לא הייתה אלימות ואין אלימות בחומש!", אומרים בישיבה.

לדבריהם "ישיבת חומש פועלת יום יום לילה לילה במשך 15 שנה. במשך כל הזמן הזה לא נשמעו כל תלונה על פגיעה בחיילי צה"ל ולא בכדי! דובר צה"ל עובד בשרות בני גנץ ומתדרך כתבים בשקרים חמורים! כל התמונות וכל הסרטונים מראים על אפס אלימות! משקרים ומוציאים את דיבת תלמידי הישיבה רעה!. גם בסרטון שהפיץ דו"צ אין כל אלימות".

"לא הספיק רצח חברם לספסל הלימודים?! עכשיו דובר צה"ל ובני גנץ שופכים את דמם בשקרים מכוערים??? זה רצח אופי תתביישו!", הוסיפו בישיבה.

שוטרי משטרת ישראל עלו הבוקר (ראשון) אל הישוב חומש והרסו במקום שני מבנים שנבנו של ישיבת חומש שהוקמו במקום, כתגובה לרצח של יהודה דימנטמן הי"ד ביום חמישי האחרון בעת שיצא מחומש לעבר ביתו בשבי שומרון. בית המדרש של הישיבה ומספר מבנים נוספים של משפחות במקום לא נהרסו.

בנוסף, משעות הבוקר נחסמה הכניסה לחומש מכיוון שבי שומרון ולא ניתן להגיע למקום. אברכי ותלמידי הישיבה שביקשו להגיע ללמוד שם כמידי בוקר, נחסמו בדרכם והם נאלצו לחזור אל עקבותיהם לשבי שומרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר