"אשלח בטלפון הכשר"

כשיו"ר וועדת הכלכלה המליץ למקלב לראות "סלאח שבתי"

במהלך דיון שנערך היום בוועדת הכלכלה, מקלב ניסה להסביר את האבסורד שבחוק הדואר, היו"ר שהיה מרותק לדבריו, המליץ לו "לראות את סלאח שבתי בטלפון הכשר" • צפו (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אורי מקלב בדיון בוועדת הכלכלה, היום (צילום: ערוץ כנסת)

במהלך וועדת הכלכלה ברפורמה בתחום הדואר המתוכננת, ביקש היום (ראשון) ח"כ אורי מקלב להסביר ליו"ר הועדה ולחברים בוועדה את הדברים הנצרכים לתיקון ברפורמה.

מקלב, הסביר את הפרדוקס שניתן היה לראותו בוועדה כאשר הרפורמה מבקשת מצד אחד לפתוח את השוק לתחרות חופשית אך לצד זאת עדיין תהינה הגבלות על חברות כאלה ואחרות בשוק הדואר.

ח"כ מקלב סיפר מעשה שהיה בעבר, עם רעייתו של רב העירייה שנכנסה לחדר הדיון בבית הדין, היא ראתה את בעלה הרב של העירייה בעיצומו של דיון בין שני ניצים, כאשר הרב אומר לצד אחר כי הצדק עימו והפלא ופלא גם כאשר דיבר הצד השני אמר להם הרב כי הצדק עמהם. שאלה האישה את בעלה הרב כיצד יתכן כי שניהם צודקים? גם צד זה וגם צד זה? ענה לה הרב כי אף גם היא צודקת…..

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ ביטון אמר מיד, כי זה מקרא מפורש ב"סאלח שבת", ח"כ מקלב שלא הבין במה מדובר קיבל הסבר מפורט מהיו"ר ואף הצעה, "אתה צריך לראות סרטים הרב מקלב, אני אשלח לך את הקטע וידאו בטלפון הכשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר